Hoi dames.
Mijn naam is Ramona en ik ben 44 jaar. We hebben al een zoon van 13 en ik wilde altijd al 2 kinderen. Na 2 miskramen hebben we de kans op een 2e kindje opgegeven. Dit heeft veel van onze relatie gevergd en er was weinig tot geen intimiteit meer. Na een jaar geen sex te hebben gehad, was het vorige maand dan wel zover. 1x intiem en je raad het al....nu ben ik zwanger! Zoveel twijfels en vragen. Aan de ene kant heel blij, aan de andere kant onzeker. Ben ik niet te oud? Wat als t weer mis gaat? Ik probeer te genieten van elke dag maar het valt niet mee. Zijn er meer vrouwen die in hetzelfde schuitje zitten? Zo ja dan zou ik daar graag mee in contact komen😚
Inmiddels ben ik nu bijna 5 weken zwanger. Woensdag naar de huisarts voor een check. En dan gaan we het al vertellen tegen de omgeving. Het is nog pril maar stel dat t mis gaat, hebben we mensen die ervan weten en ons kunnen steunen.
Sorry voor het lange verhaal dames☺️
Ik ben ook 44 eerste zwangerschap van 4 weken. Ben er ook naar benieuwd. Veel vragen in je hoofd ik denk zo van gewoon ervan genieten en aan de tijd overlaten🎀
Ik ben 42 en dit is mijn 6de zwangerschap (ik heb 1 dochtertje van 21 maanden). Het is heel moeilijk om niet te stressen, maar wat ik geleerd heb van mijn miskramen is dat ik er helaas geen invloed op heb en moet vertrouwen op een goede afloop. Ik leef nu van de ene mijlpaal naar de andere, dus eerst as vrijdag vitaliteitsecho en dan weer verder kijken.
Ik ben 40 en 3e zwangerschap, eerste kindje. En hier ook een heleboel spanning, stress.. Gaat het wel goed.. toch wat ouder.. Je kan niet meer doen dan het op je af laten komen en dat is veel makkelijker gezegd dan gedaan. 😐
Gefeliciteerd! Ik ben ook 38 en voor de tweede keer zwanger.
De angst herken ik, maar had ik bij de eerste ook en toen was ik pas 36 😅 Ik probeer het los te laten. Het gaat toch zoals het gaat. We doen wel weer aan alle onderzoeken mee. Mocht er een afwijking zijn dan willen we dat graag weten.
Ik ben 42 en 8,5 week zwanger. We hebben een dochter van 4...ene kant denk ik ja t is "oud" andere kant, ben nu een stuk stabieler en gelukkiger dan op m'n 25e. Je kunt niet alles plannen in het leven. Geniet ervan!
Ik ben 54 en 4,6 week zwanger via de natuurlijke weg. Mijn kinderen zijn al 26 en 24 jaar. Voor mijn vriend (44) wordt het zijn eerste kindje. Ik vind het reuze spannend.