12 Reacties

één maand geleden

Ik ben ook 44 eerste zwangerschap van 4 weken. Ben er ook naar benieuwd. Veel vragen in je hoofd ik denk zo van gewoon ervan genieten en aan de tijd overlaten🎀

één maand geleden

Ik ben 42 en dit is mijn 6de zwangerschap (ik heb 1 dochtertje van 21 maanden). Het is heel moeilijk om niet te stressen, maar wat ik geleerd heb van mijn miskramen is dat ik er helaas geen invloed op heb en moet vertrouwen op een goede afloop. Ik leef nu van de ene mijlpaal naar de andere, dus eerst as vrijdag vitaliteitsecho en dan weer verder kijken.

één maand geleden

Ik ben 40 en 3e zwangerschap, eerste kindje. En hier ook een heleboel spanning, stress.. Gaat het wel goed.. toch wat ouder.. Je kan niet meer doen dan het op je af laten komen en dat is veel makkelijker gezegd dan gedaan. 😐

één maand geleden

Dank je wel dames! Inderdaad meer dan op me af laten komen kan ik niet doen. Hoop dat alles bij jullie goed gaat!

één maand geleden

Ik ben 38 en nu voor de 2e x zwanger

één maand geleden

Gefeliciteerd! Ik ben ook 38 en voor de tweede keer zwanger. De angst herken ik, maar had ik bij de eerste ook en toen was ik pas 36 😅 Ik probeer het los te laten. Het gaat toch zoals het gaat. We doen wel weer aan alle onderzoeken mee. Mocht er een afwijking zijn dan willen we dat graag weten.

één maand geleden

Ik ben 42 en 8,5 week zwanger. We hebben een dochter van 4...ene kant denk ik ja t is "oud" andere kant, ben nu een stuk stabieler en gelukkiger dan op m'n 25e. Je kunt niet alles plannen in het leven. Geniet ervan!

één maand geleden

Reactie op Emmily23

Gefeliciteerd! Ik ben ook 38 en voor de tweede keer zwanger. De angst her ...
Ja zo denken wij er ook over hoor. Jij ook gefeliciteerd!

één maand geleden

Ik ben 54 en 4,6 week zwanger via de natuurlijke weg. Mijn kinderen zijn al 26 en 24 jaar. Voor mijn vriend (44) wordt het zijn eerste kindje. Ik vind het reuze spannend.

één maand geleden

Reactie op TroostendeOrkaan528742

Ik ben 54 en 4,6 week zwanger via de natuurlijke weg. Mijn kinderen zijn al ...
wat leuk! Gefeliciteerd💟