10 Reacties
11 dagen geleden
19 mei uitgerekend van #5. Bij mij zit er niet veel tijd tussen ze zijn 5,3,1,1 (ook nog als de baby geboren wordt). Het is druk maar te doen. Ik ben heel veel alleen thuis met de kinderen (vader vaart). Ik heb mijn eerste ook gekregen toen ik 21 was en wij hebben juist heel bewust gekozen voor weinig tijd ertussen. Dit is de laatste ook voor ons :)
11 dagen geleden
Ik heb thuis 2 zoons van 4 (bijna 5) en 2 (bijna 3) en een dochter van 1. Wij hebben nog een zoontje, maar helaas niet bij ons, die zijn we verloren met 19 weken zwangerschap.
Nu dus zwanger van ons 5e kindje , en vierde kindje straks bij ons thuis. Voor ons is dit ook de laatste. zal straks wel weer even wennen zijn een nieuw ritme te vinden, maar dat komt wel goed.
11 dagen geleden
Reactie op Lobke
Hier zwanger van de 4e, heb een dochter🩷 van 5, een zoontje🩵 van 3 en een ...
Wat leuk! Hier precies hetzelfde, behalve dan een tweeling van 1. Ik ben ook 27 als ik beval van deze en voor ons ook de laatste
11 dagen geleden
Hier 33 & zwanger van ons 5e kindje .
Mijn oudste is 12 en gaat volgend jaar naar de middelbare, spannend!
Dan eentje van 8, een van 6 en een van 2. .
Vooral druk met alle afspraakjes sporten etc maar ben bewust thuis blijf moeder sinds 5 jaar .
Baby zal gewoon in het ritme mee moeten straks , mijn ultieme life safer: de draagzak 😂
Merk wel dat ik het elke zwangerschap spannender lijk te vinden ofzo..
toch het verantwoordelijkheids gevoel naar de andere kids dat je niet kan/mag uitvallen ..
heb me de eerste 11 weken ook echt ellendig gevoeld.. komt nu gelukkig weer wat meer leven in de brouwerij
8 dagen geleden
Hier zwanger van ons vijfde kindje. Onze oudste is 16 en de jongste is 6. ☺️
5 dagen geleden
Hoe gaat het hier met de zwangerschap en het reilen en zeilen thuis? Ik dacht dat het zwaar was toen ik zwanger was van de derde en een dreumes en 6 jarige had rondlopen.
Maar nu ze drie pubers zijn, vind het minstens zo zwaar hahaha. Ben ook zo moe en wagenziek gevoel heel vervelend. Hoop dat ik snel wat beter voelt.