6 Reacties

één maand geleden

Hoi ik heb ook 13 augustus terugplaatsing gehad van 5 daagse cryo ik ben vandaag precies 7 weken zwanger

één maand geleden

Ik weet niet precies hoe het met icsi zit, of je dan meer precies weet wanneer het innestelt ofzo(?) maar ik heb 2 keer met iui gehad dat ik naar voren geschoven werd naar een datum waarvan ik wist dat ik toen nog niet eens mijn eisprong gehad had😜

één maand geleden

Reactie op Faysel

Ik weet niet precies hoe het met icsi zit, of je dan meer precies weet wann ...
Innesteling niet, maar wel de bevruchting..

één maand geleden

Reactie op Dana alan

Hoi ik heb ook 13 augustus terugplaatsing gehad van 5 daagse cryo ik ben va ...
Ja, dan zouden we dus allebei exact even ver moeten zijn, echter gaf de VK aan dat het te klein is voor 7 weken. Dus teruggezet op 6 weken. Voor 6 weken is die wel groot genoeg. Mijn eigen gyn zei dat het vaker voorkomt dat het een weekje speelt, maar met ICSI weet je eigenlijk precies hoe ver je bent. Had de echo gevraagd om me gerust te stellen, echter maak ik me nu nog meer zorgen.

één maand geleden

Bij mijn zwangerschap was ik ook zeker van mijn eisprong en dus ook het aantal weken zwanger. Ben toen met de eerste echo met 7 weken ook een week terug gezet. De volgende echo werd dit wel weer gecorrigeerd! Het gaat nu echt om millimeters.

één maand geleden

Reactie op doekie

Ja, dan zouden we dus allebei exact even ver moeten zijn, echter gaf de VK ...
Het kan best zijn dat ze een klein meetfoutje hebben gemaakt. Het is nog heel lastig meten in het begin, elke halve milimeter kan uitkomen op een andere datum . Wellicht blijk je bij de volgende echo toch gewoon aantal weken te zijn dat je bent vanwege de ICSI.