121 Reacties

茅茅n maand geleden

Wat leuk! Hier zwanger na 4e iui poging 馃コ

茅茅n maand geleden

Gefeliciteerd! Ik ben ook zwanger na ICSI, 4 eicellen gevonden, 3 rijp, 1 embryo 馃ズ馃崁 morgenmiddag de eerste echo, met als als het goed is 7 weken. Ik heb best wat kwaaltjes waardoor ik op zich wel een goed gevoel heb, maar toch blijft het heel erg spannend of we morgen een mooi kloppend hartje mogen zien鉂わ笍

茅茅n maand geleden

Zwanger van een cryo

茅茅n maand geleden

Gefeliciteerd! Hier na ruim 2 jaar jaar proberen zwanger van de 4e IUI. Ben nu 7+3. We hebben met 6+2 al een mooi kloppend hartje mogen zien. Volgende week mogen we weer kijken naar ons kleintje. Het is zo bijzonder 馃ス

茅茅n maand geleden

Hier tweede keer zwanger via IUI. Eerste keer na poging 4 en nu na 6. Ben nu precies 8 weken zwanger.

茅茅n maand geleden

Reactie op MaikeRN

Gefeliciteerd! Ik ben ook zwanger na ICSI, 4 eicellen gevonden, 3 rijp, 1 e ...
Oh wat bijzonder!!! Bij ons ook 4 goede eicellen, en 1 embryo die het heeft gered en met 3 dagen is teruggeplaatst 馃崁馃崁馃崁 Lucky ones!!!

茅茅n maand geleden

Reactie op Maygirl95

Gefeliciteerd! Hier na ruim 2 jaar jaar proberen zwanger van de 4e IUI. Ben ...
Oh wow zo fijn en bijzonder 馃挋馃┓馃

茅茅n maand geleden

Gefeliciteerd! Hier zwanger na de eerste IVF poging鉂わ笍. Afgelopen weekend al een eerste echo gehad met 5+6 weken (op de HAP belandt na erge buikpijn aan mijn eierstok) en een kloppend hartje gezien. Afgelopen maandag met precies 6 weken weer een echo om te checken of de diagnose van zondag (OHSS) klopte. Dit klopte gelukkig niet en alles ging nog steeds goed met de kleine鉂わ笍

茅茅n maand geleden

Gefeliciteerd dames! Ook ik ben (morgen) 6 weken zwanger. Wij zijn onverklaarbaar verminderd vruchtbaar verklaard. 6x iui gehad 1x IVF zonder resultaat, en 1x ICSi waar 1 embryo van is overgebleven. Hier heb ik een 5 daagse terugplaatsing van gehad, en nu dus zwanger! 鈾ワ笍 Volgende week donderdag de eerste echo 馃 kijk er zo naar uit!

茅茅n maand geleden

Reactie op maria-167

Gefeliciteerd dames! Ook ik ben (morgen) 6 weken zwanger. Wij zijn onverkla ...
Oh wow wat fijn voor jullie馃槏 Herkenbare ervaring met ICSI馃馃徑

茅茅n maand geleden

Reactie op MrsB1994

Gefeliciteerd! Hier zwanger na de eerste IVF poging鉂わ笍. Afgelopen weekend al ...
Wat een opluchting lijkt me!!! Gefeliciteerd 馃グ Wij volgende week een echo, 7 weken echo. Vind het super spannend!

茅茅n maand geleden

Reactie op Nuy.ontheway2025

Oh wow wat fijn voor jullie馃槏 Herkenbare ervaring met ICSI馃馃徑
Zoals ze vaker gezegd hebben tijdens het traject: je hebt er uiteindelijk maar 1 nodig! En zo is het maar net 馃グ馃 Het duurt voor mn gevoel nog zolang tot de echo! Hoe gaat het met jou? Al last van kwaaltjes?

茅茅n maand geleden

Hi dames! Wij lopen sinds januari bij de fertiliteitsarts. Ronde 4 OI met gonal-f en ovitrelle zwanger geworden! Nu 5+1:) 8 okt 1e echo. Succes bij jouw echo volgende week @nuy.ontheway2025

茅茅n maand geleden

Leuk! Ik ben zwanger via IUI. De eerste poging was na 4 behandelingen, maar eindigde helaas een miskraam. Nu weer zwanger met poging 5. Vandaag eerste echo met 7,5 week. Ik vind deze periode het meest spannend omdat de miskraam rond de 8 weken was nadat we een kloppend hartje hadden gezien op de echo.

茅茅n maand geleden

Wij liepen sinds maart dit jaar bij de fertiliteitsarts! Ik gebruikte nu 2 rondes Utrogestan, en nu was het raak. We zouden over 1 maand met IUI beginnen dus ons wondertje dat net op tijd kwam in mijn ogen 馃 Gebruik de utrogestan nu wel door tot wanneer de arts aangeeft dat ik mag stoppen

茅茅n maand geleden

Wauw! Gefeliciteerd. Ik ben nu 5 weken zwanger dankzij letrozol. Hiervoor werd ik maar 2 keer per jaar ongesteld dus heeft goed gewerkt.

茅茅n maand geleden

Reactie op Mariska24

Leuk! Ik ben zwanger via IUI. De eerste poging was na 4 behandelingen, maar ...
Oh jeetje wat een spanning kan ik me voorstellen. Laat maar weten hoe het ging, hoop heel erg met jullie mee馃馃┓馃挋

茅茅n maand geleden

Reactie op maria-167

Zoals ze vaker gezegd hebben tijdens het traject: je hebt er uiteindelijk m ...
Nou inderdaad!! Wij hebben de echo as donderdag, ik heb de afgelopen weken heel veel vermoeidheid ervaren en krampjes, en heel veel trek. Ook dagelijks zo鈥檔 brak gevoel alsof ik 4 wijn heb gedronken avond ervoor 馃槀 Ook wel dorst, onrustige darmen etc. Eerst waren m鈥檔 boobies heel gevoelig nu is dat wel verminderd. Ik heb goede hoop ondanks de realistische gedachte dat miskraam/missed abortion ook kan gebeuren, maar heb nu sinds de laatste dagen wat meer vrede gevoel en zo鈥檔 gevoel van als het kindje gezond is zal die het wel redden! 馃馃挋馃┓

茅茅n maand geleden

Reactie op maria-167

Zoals ze vaker gezegd hebben tijdens het traject: je hebt er uiteindelijk m ...
Bij jou?!

茅茅n maand geleden

Reactie op Nuy.ontheway2025

Bij jou?!
Oah ik heb ook volgende week donderdag de echo 馃 spannend he, kijk er enorm naar uit. Qua kwaaltjes is het heel wisselend. Sinds gister wel meer last van misselijkheid, maar minder last van buikkrampen. Ik slaap heel slecht en ben wel vermoeid, zeker na een werkdag. De kwaaltjes die jij noemt zijn wel vergelijkbaar. Verder loop ik met een big smile rond en heb ik er ook alle vertrouwen in dat het goed komt. 馃