121 Reacties

één maand geleden

Ik heb in het verleden met mijn ex 2 ICSI behandelingen gehad, daar 1 zwangerschap bij gehad maar die helaas is uitgelopen op een miskraam. Op dit moment heb ik wel hormooninjecties gehad om groei van mijn eitjes te stimuleren en een ovitrelle spuit gezet voor een eisprong te creëren. Daarbij moesten we op commando sex hebben 2 dagen en dit heeft voor een zwangerschap gezorgd. :) vind het wel reuze spannend door de miskraam in het verleden..

één maand geleden

Zwanger van verse terug plaatsing via ivf. Hiervoor al 9 teug plaatsingen gehad, helaas nooit zwanger geweest of geworden toen. 2 jaar in totaal bezig. Nu hopen dat alles goed mag gaan 🙏 🍀

één maand geleden

Reactie op Michellex1990

Zwanger van verse terug plaatsing via ivf. Hiervoor al 9 teug plaatsingen g ...
Oh wat naar zeg. Ik ben er helaas ook een van de lange adem. Wanneer heb je weer controle/een echo?

één maand geleden

Reactie op GenereuzeVaren485413

Oh wat naar zeg. Ik ben er helaas ook een van de lange adem. Wanneer heb je ...
Twee dagen geleden een echo gehad maar wilde het niet inwendig vanwege buikpijn. Toen werd ik 4dagen terug gezet. Op internet online een afspraak gemaakt bij een andere verloskunde en toen wel inwendig laten kijken, toen klopte de data gelukkig wel 🍀 🙏

één maand geleden

Vandaag mijn eerste echo gehad op 6+6 en alles ziet er helemaal goed uit. Mooi kloppend hartje gezien 🤗 zoo bijzonder.♥️ Ik mag nu stoppen met de utrogestan, dat vind ik ergens toch wel een beetje spannend. Maar ook wel heel erg fijn want we gaan op vakantie en dan hoef ik daar iig niet mee bezig te zijn 🤗

één maand geleden

Ik volg dit even. Ik ben ook zwanger geraakt in de 9e ronde OI om de te korte luteale fase op te rekken. Sinds mei 2022 actief bezig en in juni 2023 helaas een miskraam gehad. Hopelijk nu goed nieuws!

één maand geleden

Reactie op Secondchance

Ik volg dit even. Ik ben ook zwanger geraakt in de 9e ronde OI om de te kor ...
Gefeliciteerd met je zwangerschap! ♥️ Wat fijn dat het gelukt is! Hoeveel weken ben je nu? 🍀🍀

één maand geleden

Reactie op maria-167

Gefeliciteerd met je zwangerschap! ♥️ Wat fijn dat het gelukt is! Hoeveel w ...
Dankjewel! Morgen 5 weekjes ♡

één maand geleden

Reactie op Secondchance

Dankjewel! Morgen 5 weekjes ♡
Oh, ik ook, dan zitten we op dezelfde tijd/dag! 😃

één maand geleden

Wat vind ik dit toch altijd dubbel om te lezen. Verbindend om te zien dat meer mensen hier doorheen gaan, maar ook verdrietig dat zoveel mensen ook die ellende moeten meemaken. Ik ben zwanger van mijn tweede kindje na behandeling in het UZ Gent. 4 ICSI behandelingen in totaal gehad met altijd geen/weinig embryo’s. Sinds januari heel veel aan leefstijl gedaan. Dit is de eerste tp na de geboorte van mijn dochter en ben nu 9 wkn zwanger. Al 4 goede echo’s gehad. Met 6 wkn een enorme bloeding met stolsels gehad uit een hematoom, wat nu gelukkig verdwenen is. Het blijft spannend! Zal meer rust hebben na de NIPT en 13 wkn echo 🙏🏻 chapeau dappere strijders

één maand geleden

Ik ben nu ook zwanger 8+5 na een tweede ronde ivf. Voorheen 6IUI behandelingen, en 8 terugplaatsingen van de eerste ronde IVF gehad. Helaas is ons zoontje (een cryo) na 17 weken te vroeg geboren. Daarna nog een miskraam gehad en nu weer zwanger. Het is zo spannend, maar hopelijk is dit een blijvertje ❤️

25 dagen geleden

Hier zwanger na een lang traject, dit was IVF ronde 3 en de 13e terugplaatsing. Heb meerdere miskramen gehad en ben erg zenuwachtig. Dit waren de laatste 2 embryo’s die ik had en laatste ronde wat wordt vergoedt. Morgen een vroege echo met 6+3 ♥️ ik hoop echt op goed nieuws 🍀 denk dat ik dan pas echt blij kan zijn.

25 dagen geleden

Ik ben nu 7+2 zwanger van onze eerste ronde ICSI met verse terugplaatsing op dag 5. Voor ons de enige optie om een kindje te krijgen en ik kan mij nu ook nog niet voorstellen dat ik écht zwanger ben, ondanks dat de kwaaltjes en het darmenbuikje flink aanwezig zijn. 1 oktober echo.. tot die tijd doe ik een test wanneer ik me onzeker voel 😅

25 dagen geleden

Reactie op Usagi

Oh, ik ook, dan zitten we op dezelfde tijd/dag! 😃
Wat leuk!

25 dagen geleden

Reactie op RustgevendeRivier430931

Hier zwanger na een lang traject, dit was IVF ronde 3 en de 13e terugplaats ...
Ah zoooo spannend!!! Deel je het nieuws morgen? Ik duim met je mee. Wat een weg hebben jullie al afgelegd…!

25 dagen geleden

Reactie op Smy90.

Ik ben nu ook zwanger 8+5 na een tweede ronde ivf. Voorheen 6IUI behandelin ...
Oh wat vreselijk verdrietig en nu extra spannend zeg… ik duim met je mee🫶🏽🍀

25 dagen geleden

Reactie op Nuy.ontheway2025

Ah zoooo spannend!!! Deel je het nieuws morgen? Ik duim met je mee. Wat een ...
Dankjewel❤️ en jazeker ga ik het delen

25 dagen geleden

Ha dames, Op 11sept terugplaatsing gehad! En vanochtend positieve zwangerschapstest! Ik ben nu 5 weken zwanger!

25 dagen geleden

Reactie op iloon93

Ha dames, Op 11sept terugplaatsing gehad! En vanochtend positieve zwangers ...
Ah geweldig voor je😍

25 dagen geleden

Hier ook 4 sept terugplaatsing gehad in kunstmatige cyclus en 16 sept had ik een positieve test en sindsdien wel meerdere. 9 oktober eerste echo.