121 Reacties

25 dagen geleden

Reactie op Kadootje86

Hier ook 4 sept terugplaatsing gehad in kunstmatige cyclus en 16 sept had i ...
Ik had mijn cryo terugplaatsing ook 4 september, had 9 september al een positieve test. Heb 7 oktober mijn echo op de fertiliteitsafdeling.

25 dagen geleden

Reactie op Nuy.ontheway2025

Ah geweldig voor je馃槏
Dankjewel! Ik kan het nog steeds niet geloven!

25 dagen geleden

Reactie op NWA

Wat vind ik dit toch altijd dubbel om te lezen. Verbindend om te zien dat m ...
Ik ben ook in Gent behandeld. Wat heb je een hoop meegemaakt zeg. Ik duim echt heel hard voor je 馃馃馃

24 dagen geleden

Reactie op RustgevendeRivier430931

Dankjewel鉂わ笍 en jazeker ga ik het delen
Zojuist van de echo terug en ben zo in shock, ze vonden 2 kloppende hartjes 馃挄 hopelijk blijft het goed gaan maar ben zo blij鈾ワ笍

24 dagen geleden

Reactie op RustgevendeRivier430931

Zojuist van de echo terug en ben zo in shock, ze vonden 2 kloppende hartjes ...
Oahh wauw!!

24 dagen geleden

Reactie op RustgevendeRivier430931

Zojuist van de echo terug en ben zo in shock, ze vonden 2 kloppende hartjes ...
Gefeliciteerd! Hadden ze ook 2 embryo's teruggeplaatst, of is het een spontane tweeling?

24 dagen geleden

Reactie op Emmy W

Gefeliciteerd! Hadden ze ook 2 embryo's teruggeplaatst, of is het een spont ...
Spontane tweeling 馃ス

24 dagen geleden

Reactie op RustgevendeRivier430931

Zojuist van de echo terug en ben zo in shock, ze vonden 2 kloppende hartjes ...
Wow! Gefeliciteerd!

24 dagen geleden

Reactie op RustgevendeRivier430931

Spontane tweeling 馃ス
Wat bijzonder! Maar kan me ook voorstellen dat er een soort paniek is omdat het er ineens twee zijn. Poeh, succes met bijkomen 馃槈

24 dagen geleden

Reactie op RustgevendeRivier430931

Zojuist van de echo terug en ben zo in shock, ze vonden 2 kloppende hartjes ...
Proficiat! Wij hebben 14/08 een punctie gehad, 17/08 is er 1 embryo terug geplaatst. Hebben tijdens onze eerste echo ook 2 hartjes zien kloppen. Was inderdaad even een shock maar we zijn ook zo blij 馃槉

24 dagen geleden

Reactie op Oreotje

Proficiat! Wij hebben 14/08 een punctie gehad, 17/08 is er 1 embryo terug g ...
Echt onwerkelijk

24 dagen geleden

Reactie op Emmy W

Wat bijzonder! Maar kan me ook voorstellen dat er een soort paniek is omda ...
Haha ja thanks ben vooral weer een stress kip 馃槄 volgende week weer echo om gerust te stellen

24 dagen geleden

Reactie op RustgevendeRivier430931

Zojuist van de echo terug en ben zo in shock, ze vonden 2 kloppende hartjes ...
Woowwwww!!!!

23 dagen geleden

Waanzinnig, gefeliciteerd!! Wij hebben een vergelijkbaar traject doorgemaakt. Verminderde zaadkwaliteit bij mijn partner, hij heeft een embolisatie gehad van een varicocele, daarna 2x IUI, overgestapt naar ICSI en nu bij de 1e poging 5 weken zwanger. Zo onwerkelijk nog en tegelijk nog zo vreselijk spannend 馃崁

22 dagen geleden

Reactie op avaJ

Waanzinnig, gefeliciteerd!! Wij hebben een vergelijkbaar traject doorgemaa ...
Oh wow heel vergelijkbaar inderdaad! Wat geweldig dat het met eerste poging icsi gelijk is gelukt ook馃ぉ

22 dagen geleden

Hallo allemaal, ik ben zwanger van de 7de IUI. 18 oktober pas de eerste echo dus ik moet nog even geduld hebben. Heel fijn om lekker mee te lezen bij iedereen!

19 dagen geleden

Reactie op Emmy W

Ik had mijn cryo terugplaatsing ook 4 september, had 9 september al een pos ...
Ja ik moet ook dan terug naar umcg voor de echo nog een klein weekje wachten ben zo benieuwd

15 dagen geleden

Hebben jullie ook zo鈥檔 spanning voor missed abortion ondanks dat er al 1 of meerdere goede echo鈥檚 zijn geweest en er 0 indicatie voor is? Ik heb wel last van angst vooral als ik MA verhalen in een later stadium lees. Al een goede 7 en 8 weken echo gehad en mag deze week weer langskomen voor 9 weken en volgende week termijnecho. Dus dat is wel heel fijn van het ziekenhuis. Iemand nog tips?馃崁

15 dagen geleden

Reactie op Nuy.ontheway2025

Hebben jullie ook zo鈥檔 spanning voor missed abortion ondanks dat er al 1 of ...
Wat vervelend dat je daar zoveel angst voor hebt. Heb je dat meerdere keren meegemaakt voor deze zwangerschap? Mag ik vragen waarom je ook nog een 9 weken echo krijgt? Wel leuk natuurlijk weer even kijken!

15 dagen geleden

Reactie op Nuy.ontheway2025

Hebben jullie ook zo鈥檔 spanning voor missed abortion ondanks dat er al 1 of ...
Ik merk die angst bij mezelf ook.. Ik ben vandaag 10+1 en heb al 3 goede echo's gehad en toch blijf ik me zorgen maken. Anderzijds probeer ik mezelf ook gerust te stellen dat het veel vaker goed dan fout gaat. De extra echo's zijn nu heel fijn. Ik praat er veel over, dat helpt me wel. En het zou eigenlijk goed zijn om minder op het forum te lezen. Want hier worden ook veel verhalen geschreven waarbij het mis gaat. Bij het grootste aantal gaat het goed, maar dat lees je hier minder.. Ik blijf duimen op een goede en gezonde zwangerschap voor ons allemaal. En hopelijk kunnen we er steeds meer van genieten 鉂わ笍