8 Reacties

één maand geleden

Ik ben in Nederland en Duitsland onder behandeling geweest. In Duitsland zeggen ze juist dat een eitje na 4 dagen beter ontwikkelt is dus een beter embryo dan eentje die vlugger is terug gezet.

één maand geleden

Reactie op EarthwormJim

Ik ben in Nederland en Duitsland onder behandeling geweest. In Duitsland ze ...
Ja mijn embryo was 5 dagen oud toen het werd terug geplaatst dus dat kan wel kloppen: maar mijn uitgerekende data is met 4dagen terug gezet, dat maakt me beetje zorgen…

één maand geleden

Reactie op Michellex1990

Ja mijn embryo was 5 dagen oud toen het werd terug geplaatst dus dat kan we ...
Ik begrijp je. Ben nu zelf zwanger na een miskraam en 2 ICSI trajecten maar enige wat ik geleerd heb is dat als iets niet in orde is met je embryo (los van de trajecten) dat het dan afkomt en we er verder geen invloed op hebben. Dus enige wat je kan doen is gewoon zo min mogelijk stressen hoe moeilijk het ook is. Je hebt nergens invloed op helaas :( ik weet hoe moeilijk het is, ben zelf net zo angstig. Maar we kunnen alleen gezond leven en verder duimen. Praat met je verloskundige of gynaecoloog over je angst hierover. Of met de psycholoog van het traject. Die zijn daar namelijk wel aanwezig maar je moet er vaak specifiek naar vragen.

één maand geleden

Reactie op EarthwormJim

Ik begrijp je. Ben nu zelf zwanger na een miskraam en 2 ICSI trajecten maar ...
Dankjewel voor je reactie. En dit is zeker waar. Ik moet het over me heen laten komen. Maar ben een enorme controle Freak vind het zo moeilijk allemaal… Jij ook veel sterkte deze spannende weken! 😘

één maand geleden

Het is nu nog zo klein dat een milimeter al een paar dagen verschil kan maken. En doordat je een buik echo hebt gehad is het meten net even iets lastiger dan wanneer je een vaginale echo hebt. Ik zou me er dus niet echt druk om maken, bij een volgende echo moet je maar eens vragen naar meetverschil bij een buik- of vaginale echo.

één maand geleden

Reactie op Emmy W

Het is nu nog zo klein dat een milimeter al een paar dagen verschil kan mak ...
Dankjewel, dit doet me goed 😊 🩷

één maand geleden

Reactie op Michellex1990

Dankjewel voor je reactie. En dit is zeker waar. Ik moet het over me heen l ...
Haha heel herkenbaar heb ook graag de controle. Maar dit is een van de weinige zaken waar we het niet hebben. Ik wens je een mooie zwangerschap en hopelijk kun je wel genieten 😘😘

één maand geleden

Reactie op Emmy W

Het is nu nog zo klein dat een milimeter al een paar dagen verschil kan mak ...
Hier sluit ik me volledig bij aan, bovendien staat er bij mijn echo de afmeting, de zwangerschapsduur en dan +-3 dagen. 4 dagen teruggezet zou ik me niet direct zorgen over maken 😊