9 Reacties

één maand geleden

Waarschijnlijk met 12 weken. Hebben we bij de eerste ook zo gedaan. Niet makkelijk om te verzwijgen, zeker niet bij een eerste kindje. Ik vind het nu bij de tweede wel meevallen heb het er niet moeilijk mee

één maand geleden

Ik schreef net nog toevallig in een ander topic dat we het mijn ouders en schoonouders verteld hebben bij mijn eerste zwangerschap rond 4 weken omdat we net daarvoor toen een miskraam hadden gehad en daardoor zoiets hadden van ja.. mocht deze ook fout gaan dan vertellen we het ook gewoon, je wil toch steun van je familie. Ondertussen ben ik nu ongeveer 5 weken zwanger van ons tweede kindje en hebben we het wel al mijn schoonouders verteld, zij wonen op 5 minuten van ons en zij zien ons dus dagelijks. Maar mijn mama bijvoorbeeld die woont anderhalf uur rijden dus haar vertel ik het pas als ik haar zie, wat waarschijnlijk volgende maand is. Aan de rest van de familie en vrienden zal iets zijn rond 12 weken, wanneer we de nipt test uitslag hebben en weten dat alles oké is.

één maand geleden

Ik ben net over de 12 weken in mijn verjaardagsweekend. Dus ik ga het dan aankondigen als de visite er is. Hoe weet ik nog niet. Misschien doe ik onze hondjes leuke bandana's om 🥰. Vandaag ben ik 4+3.

één maand geleden

Reactie op Maddie95

Ik schreef net nog toevallig in een ander topic dat we het mijn ouders en s ...
Ja, dat gevoel heb ik inderdaad ook. Ook als het fout gaat is het fijn om met mensen die heel dichtbij staan te delen. En zeker in het begin ook om het er wel over te kunnen hebben. Na de 13 weken echo denk ik dat we het pas tegen vrienden en werk etc zeggen. Mits ik het nog voldoende verborgen kan houden tot die tijd.

één maand geleden

Reactie op Maartje ovz

Ik ben net over de 12 weken in mijn verjaardagsweekend. Dus ik ga het dan a ...
Super leuk idee! Mooi moment om naar uit te kijken. 🥰

één maand geleden

Met mijn eerste zwangerschap wilde ik het heel graag met 5 december vertellen aan mijn ouders, helaas liep dat anders door een HG zwangerschap en vertelde ik het dus toen ik 7 weken was en ik in het ziekenhuis lag aan een infuus via videobellen 😅 Nu tweede zwangerschap, bijna 5 weken zwanger, voorlopig willen wij het dit keer ook weer met 12 weken vertellen en dan door middel van onze dochter een trui aan te doen waarop staat: geef mij maar een kusje want ik krijg een broertje of zusje. En dan zo doen dat opa's en oma's even de jas uit moeten doen in de hoop dat het ze gelijk opvalt 🤣

één maand geleden

Reactie op Daisy93v

Met mijn eerste zwangerschap wilde ik het heel graag met 5 december vertell ...
Schattig! 🥰

één maand geleden

Bij onze eerste hebben we kraskaartjes gegeven. Bij deze willen we onze dochter een trui aandoen met “ big sister”

één maand geleden

Ik vertel het aan de mensen dicht om mij heen wanneer ik ze zie. Dit zijn de mensen die ik het ook zou vertellen wanneer het mis zou gaan. Dit zijn mijn ouders, schoonouders, twee goede vriendinnen, broer en zus. Met de rest wacht ik tot na de termijn echo. Deze is bij ons met 10 weken.