28 Reacties

2 maanden geleden

Wij hebben dit met 8 weken gedaan aan onze ouders. Met klein kadootje. Wij waren uiteindelijk blij dat we het zo 'vroeg' hadden verteld doordat bij de 1e termijn echo slecht nieuws kregen.

2 maanden geleden

Wij weten het sinds donderdag, ben nu 4+1. Afgelopen weekend een weekendje weg met de schoonzus en haar gezin en we konden het niet stilhouden dus hebben het verteld. Mede ingegeven doordat ze ver weg wonen en we elkaar een paar keer paar jaar zien én ik twee keer een miskraam heb gehad en als het (weer) misgaat ik dat ook graag met ze wil delen. En alsof het zo mocht zijn kwam mijn schoonvader gisteren ook spontaan langs dus die hebben we het ook verteld. Helaas dus geen spectaculaire zwangerschapsaankondiging met een cadeautj ofzo 😂 voor mijn ouders en zus willen we dat wel gaan doen, dus daar gaan we deze week maar even over nadenken, maar we willen het daar ook zsm delen.

één maand geleden

Wij hullen onze zoon van 2 in een Grote Broer trui en laten hem rondscharrelen tot het iemand opvalt. 😀 ik denk niet dat we heel lang kunnen wachten!

één maand geleden

Wij houden het nog eventjes voor ons zelf, niet lang maar gewoon nog even. Ik gok dat we t eind deze week/ volgende week vertellen. Ik maak zelf baby-kindspulletjes en aankondigingen dus ik denk dat ik ons kindje een shirt met ‘ ik word grote broer’ aan doe en hem laat zeggen dat ie een mooi shirt heeft haha.

één maand geleden

Het liefst wil ik het pas na de 1e echo vertellen.. maar wij hebben vrijdag een bruiloft en nu ben ik wel bang dat het dan een beetje gaat opvallen. Maar het is de bruiloft van mijn broer dus vind het absoluut niet mijn dag om dan te vertellen dat wij een kindje verwachten

één maand geleden

Ouders / broers / zussen na de eerste echo. Wij hebben koffiemokken laten maken met op de bodem een tekst. Verder kan je bij BolleToet .nl heel veel leuke dingen krijgen van hout!

één maand geleden

Wij vertellen het straks gelijk, maar dat komt ook meer omdat we a.s. maand met ons IUI-traject zouden beginnen, dus die leven al ruim een jaar sinds we ze daarover hebben verteld met ons mee.. dus net wat anders! Maar anders zou ik het denk ik na de 1e echo hebben gedaan!

één maand geleden

Wij willen wachten met de 1e echo tot onze ouders. Mijn ouders via een fotolijstje met echo. Mijn schoonouders willen we vertellen dat ze een kinderzitje moeten bestellen voor op de trekker + de echo in een foto lijstje. De vrienden willen we na 13 weken doen, ook al denk ik niet dat het zo lang lukt tegen de vriendinnen. ;) Eerst de 1e echo maar even afwachten.. zo spannend.

één maand geleden

wij hebben 19 september de eerste echo en als alles goed is gaan we die dag het vertellen aan onze ouders ❤️

één maand geleden

Bij de oudste met 4 weken verteld aan schoonouders en 5 weken aan mijn ouders verteld omdat ik al misselijk werd en ik werk bij familie. Rest van de fanilie rond de 8/9 weken verteld. Ook zat ik in het traject met IUI en familie leefde zo mee dat het ook niet langer verborgen kon blijven. Bij de 2e ook vroeg verteld om dezelfde reden (6 weken volgens mij) Bij deze willen we het heel laat pas vertellen. Ik heb nu de vrijheid meer thuis te zijn en het zo langer verborgen te houden. We zitten eraan te denken om het in december pas te vertellen. Dan ben ik tussen de 18 en 20 weken. Maarja in hoeverre dat lukt met de misselijkheid en de enorme toeter die ik de vorige keer met die termijn al had geen idee😂 we gaan kijken hoe lang het lukt. Deze baby is een enorme verrassing voor ons en dus ook voor onze familie. Toch voelt het heerlijk dat het nu nog even echt alleen tussen ons is. Ik ben nu 4 a 5 weken zwanger en verwacht aankomende week ergens misselijk te gaan worden als het zo loopt als bij de vorige 2. Challenge accepted 👌

één maand geleden

Bij de eerste hebben we het doormiddel van onze hond gedaan met een foto. Onze dochter is momenteel bijna een jaar. Met deze kleine gaan we het doormiddel van een armbandje doen die zei gaat dragen waarop staat dat ze groot zus wordt.

één maand geleden

Wij vertellen het zodra we onze familie zien. Mijn schoonmoeder wist het al op dezelfde dag. Dat heeft ook te maken met dat als het mis gaat ik het ook meteen aan deze mensen zou vertellen. De rest doen we rond de 13 weken echo zoals kennissen en collega's.

één maand geleden

Reactie op Patricia de raaf

Bij de eerste hebben we het doormiddel van onze hond gedaan met een foto. O ...
Wauw wat een mooie foto en gave hond!

één maand geleden

Ben nu 5 weken. Alleen m'n beste vriendin weet het. Haar vriend vertellen we het zondag (zodat zij ook niet meer geheim hoeft te doen). Onze naaste familie vertellen we het na de eerste termijn echo rond de 8,5 week. Alle andere mensen denk ik vanaf 13 weken en dan maar net wanneer we ze zien.

één maand geleden

Reactie op Nomi4

Ben nu 5 weken. Alleen m'n beste vriendin weet het. Haar vriend vertellen w ...
Ik bedoel vitaliteitsecho

één maand geleden

Ik ben nu 8 weken zwanger, volgende week de eerste echo. Als het er goed uit ziet gaan we het die week aan onze ouders vertellen. Onze broers en zussen vertellen we het op onze bruiloft door een cupcake met maand en jaartal erop uit te delen, kijken bij wie er als eerste een lampje gaat branden. Ben zo blij als ik er eindelijk over kan praten met mijn moeder, vind het zo lastig om het geheim te houden🥺

één maand geleden

Reactie op Online1989

Wauw wat een mooie foto en gave hond!
Dankjewel ❤️

één maand geleden

Wij gaan dit volgende week al doen aan ons familie. Ik ben dan 5,5 week zwanger. Vrienden wachten we tot na de eerste echo die nu geplant staat bij 7 weken zwangerschap.

één maand geleden

Wij willen sowieso wachten tot de eerste echo. T liefst wacht ik tot 10 weken ofzo maar schoonouders gaan op vakantie als ik 9+3 ben en wij zijn een of 2 dagen eerder bij hen voor visite dus misschien dat we t dan al zeggen want ze gaan ruim 3 weken op vakantie en anders moeten we t verder heel lang stilhouden

één maand geleden

Wij wachten tot de 12/13 weken echo. Aan mijn partner zijn zijde is er sprake open ruggetje. Wij willen dit eerst uitsluiten voor wij nieuws vertellen. Wij hebben tegen die tijd meer duidelijkheid te hebben.