28 Reacties

茅茅n maand geleden

Bij de eerste rond de 9 weken met een petit four en een foto met de uitgerekende datum en de eerste echo erop. Nu hebben we het al verteld met 4+3, omdat het de vorige keer toen ik een miskraam kreeg, zo gek voelde om te zeggen: 'Ik ben/was zwanger, maar de echo zojuist was niet goed en ik krijg een miskraam'. Dus nu onze dochter laten rondlopen bij opa en oma in dit shirtje. Duurde echt lang voordat ze het zagen 馃槀

茅茅n maand geleden

Bij ons 1ste was ik 15 weken.kwam mooi uit om het te vertellen met de feestdagen. Bij mijn 2de hadden we het bij 7 weken verteld maar is dab op 8 weken uitgedraaid op een miskraam. Vandaar we nu wachten tot we de 12 weken echo hebben gehad.

茅茅n maand geleden

Bij onze dochter met 12 weken. Bij de miskraam begin dit jaar bij 5 weken zonder een echo gehad te hebben en deze keer na de eerste echo op mijn dochter鈥檚 verjaardag (dan precies 7 weken)

茅茅n maand geleden

De meest naaste familie al verteld ivm veel feestjes etc waarbij we altijd rijkelijk drinken, en ik ook. Maar de rest van de familie als het hartje klopt

茅茅n maand geleden

Wij gaan het dit weekend beetje noodgedwongen vertellen (7 weken) omdat ik al een paar keer opname voor infuus heb gehad vanwege de misselijkheid en ik nu een speciaal infuus heb gekregen in de bovenarm die lange tijd kan blijven zitten. Dus mensen hebben dat al gezien en maken zich zorgen (halen zich waarschijnlijk ook van alles in het hoofd wat totaal niet klopt). We hadden het liever ons geheimpje gehouden tot na de termijnecho.

茅茅n maand geleden

Wij willen het na de eerste echo vertellen, die is over iets minder dan 2 weken en dan ben ik bijna 8 weken. We hebben al een dochter en we willen een fotoboek maken van haar eerste jaar en dan ergens random de echo foto er tussen doen

茅茅n maand geleden

Bij ons eerste zwangerschap hadden we het aan de ouders en schoonouders vertelt rond 4 weken. Bij deze zwangerschap hebben het enkel aan mijn schoonouders verteld omdat ik mijn moeder nog niet heb gezien helaas, maar tegen dat ik haar zal zien dan zal ik mijn eerste echo hebben gehad dus ja dan is dat ook wel leuk om te laten zien gelijk. De rest van de familie en vrienden vertellen we het pas na de tweede echo rond 12 weken (en na uitslag nipt test).

茅茅n maand geleden

Mijn verjaardagsweekend valt precies als ik iets meer dan 12 weken ben. Dat is voor ons het moment. Hopelijk net daarvoor de termijnecho, ben nu 4+3. Ik denk dat ik onze hondjes een leuke bandana aan doe en de andere dag mijn neefjes een trui met ik word grote neef 馃槉