11 Reacties

10 maanden geleden

Kijk even via vakantieveiligem❤️

10 maanden geleden

Je kan misschien wel zoeken naar fotografen die net beginnen (vooral op instagram, dan zie je ook hun resultaten) en die nog niet de hoofdprijs vragen...

10 maanden geleden

Sommige fotografen doen ook "minishoots". Aangezien wij bij de vorige wel een uitgebreide shoot hebben gedaan en mijn hoofd er eigenlijk dit keer niet zo naar staat (al de hele zwangerschap niet lekker) twijfel ik om dat te doen. Ik weet niet uit welke regio je komt?

10 maanden geleden

Hi! Fotograaf hier 😊 Je kunt inderdaad zoeken naar minishoots, dat zijn vaak kortere sessies waar je een klein aantal foto’s uit krijgt. Een minder ervaren fotograaf is ook een optie maar wees je ervan bewust dat de kwaliteit dan kan wisselen en het portfolio op Insta niet altijd even representatief is. Het kan heel goed uitpakken, maar ook tegenvallen. En soms zoeken (ervaren) fotografen modellen voor portfoliowerk. Je betaalt dan niets of een gereduceerd tarief, en ontvangt enkele foto’s. Voorwaarde is vaak dat je er akkoord mee moet zijn dat de foto’s in het (online) portfolio of voor promotiemateriaal worden gebruikt. Deze oproepen gaan vaak via Instagram.

10 maanden geleden

Ik zou zeker op zoek gaan naar minishoots in je omgeving. Ik heb dat laatst gedaan en kreeg voor €200 8 hele mooie foto's waar ik heel blij mee ben. Zo heb ik deze zwangerschap toch ook op een hele mooie manier vastgelegd.

10 maanden geleden

Misschien kun je de kosten delen met iemand anders die ook zwanger is?

10 maanden geleden

Op Instagram kun je bij daniellestudiofotografie vanaf €150 een mooie shoot boeken!

10 maanden geleden

Wij wonen in Breda. Dus mochten jullie een goed contact hebben in de buurt, horen wij het graag!

10 maanden geleden

Reactie op Rowena11

Sommige fotografen doen ook "minishoots". Aangezien wij bij de vorige wel e ...
We komen uit Breda

10 maanden geleden

Reactie op Anoniem2929

We komen uit Breda
Oh dat is helaas een beetje uit de buurt. Hopelijk weet iemand anders een contact wat meer in de buurt!!

10 maanden geleden

Via socialdeal, zag ik dat er ook fotoshoots verkocht werden, waarbij er ook keuzes zijn voor zwangerschapshoots.