15 Reacties
één maand geleden
Hallo!
Ik ben nu 7weken zwanger en merk dat ik wel iets opgezette buik heb. Ik zoek dus eigenlijk een broek die meerekt, en daardoor dus ook de hele zwangerschap kan dragen.
Nu vind ik online bestellen wel lastig omdat ik ook vrij klein ben (1.60) en moet het ook wel beetje zakelijk zijn in verband met werk en studie die ik volg.
Heeft iemand goede tips?
één maand geleden
Reactie op CenG10
Hallo!
Ik ben nu 7weken zwanger en merk dat ik wel iets opgezette buik he ...
H&m heeft wel wat van dat soort broeken met een band voor de groeiende buik, ook netter. De grotere filialen hebben het ook in de winkels
één maand geleden
Hoi, weet iemand welke standaard winkels zwangerschapskleding verkopen? Ik zie wel heel veel op internet, maar wil het toch graag gaan passen en bekijken in de winkel
één maand geleden
Reactie op Justadutchgirly
Hoi, weet iemand welke standaard winkels zwangerschapskleding verkopen? Ik ...
Helaas hebben niet veel winkels de zwangerschapscollectie in de filialen liggen.
De H&M heeft het is sommige grotere filialen. Verder heeft de prenatal natuurlijk een collectie hangen. En je kan altijd in een kringloop proberen, daar heb je vaak ook een rekje.
één maand geleden
Reactie op noompi
Ik zou heel graag ook zelf wat dingen maken zoals langere tshirts/truien. I ...
Ik heb van te grote kleding van anderen kleding gemaakt 🤭 Vooral van tshirts met lange mouwen, kon ik het zo inmaken zodat mijn dikke buik erin pastte maar de rest wel netjes zat.
één maand geleden
Reactie op SHopman
Wanneer begonnen jullie met het dragen van zwangerschapsbroeken? Ik ben nu ...
Ja, hier ook! Ik pas nog 1 flared broek met een elastieken band. Verder nog 1 broek met een elastiekje om de knoop, zodat je net was meer speling hebt. Verder had ik nog een zwangerschapsbroek liggen van de vorige zwangerschap. Verder worden het toch maar jurkjes en rokken. Ben nu ook 10 weken, maar heb dit probleem al sinds de 7 weken 🙄
Met mijn eerste zwangerschap kocht ik de eerste kleding en grotere bh's ook rond de 10 weken, dus ik zet gewoon snel uit 😜
één maand geleden
Reactie op SHopman
Wanneer begonnen jullie met het dragen van zwangerschapsbroeken? Ik ben nu ...
Op dat moment! Niet jezelf kwellen met te strakke broeken hoor!!
één maand geleden
Reactie op noompi
Ik zou heel graag ook zelf wat dingen maken zoals langere tshirts/truien. I ...
Tilly and the buttons heeft een paar leuke basic naaipatronen voor jurken en tops. Zitten erg lekker en naait makkelijk weg (als je bekend met naaien)