11 Reacties

17 dagen geleden

De allerfijnste winterlegging/broek gescoord bij mijn vorige zwangerschap van The Mama Set: https://themamaset.com/collections/the-essentials/products/the-legging

11 dagen geleden

Hallo! Ik ben nu 7weken zwanger en merk dat ik wel iets opgezette buik heb. Ik zoek dus eigenlijk een broek die meerekt, en daardoor dus ook de hele zwangerschap kan dragen. Nu vind ik online bestellen wel lastig omdat ik ook vrij klein ben (1.60) en moet het ook wel beetje zakelijk zijn in verband met werk en studie die ik volg. Heeft iemand goede tips?

10 dagen geleden

Reactie op CenG10

Hallo! Ik ben nu 7weken zwanger en merk dat ik wel iets opgezette buik he ...
H&m heeft wel wat van dat soort broeken met een band voor de groeiende buik, ook netter. De grotere filialen hebben het ook in de winkels

10 dagen geleden

Hoi, weet iemand welke standaard winkels zwangerschapskleding verkopen? Ik zie wel heel veel op internet, maar wil het toch graag gaan passen en bekijken in de winkel

10 dagen geleden

Reactie op Justadutchgirly

Hoi, weet iemand welke standaard winkels zwangerschapskleding verkopen? Ik ...
Helaas hebben niet veel winkels de zwangerschapscollectie in de filialen liggen. De H&M heeft het is sommige grotere filialen. Verder heeft de prenatal natuurlijk een collectie hangen. En je kan altijd in een kringloop proberen, daar heb je vaak ook een rekje.

10 dagen geleden

Reactie op Justadutchgirly

Hoi, weet iemand welke standaard winkels zwangerschapskleding verkopen? Ik ...
Prenatal verkoopt ook zwangerschapskleding 😁 bij de vorige heb ik daar mooie shirts gehaald

10 dagen geleden

Ik ben dol op de prenatal. Is betaalbaar, vaak zelfs aanbiedingen. En lekker basic wat je kan opleuken met vestjes of sieraden. Kwaliteit geen idee want pas 1 zwangerschap gedragen en gaat zo weer uit de kast.

10 dagen geleden

Ik vind het Noppies Inari pak (high waisted legging en wikkelshirt) echt meeeega lekker zitten en ziet er leuk uit. Heb hem in bruin en nu ook de lichte kleur besteld. Op meerdere sites te koop. De bruine nu in de sale op Wehkamp.

10 dagen geleden

Ik zou heel graag ook zelf wat dingen maken zoals langere tshirts/truien. Ik heb hier en daar wel wat patronen en tips gevonden maar het is toch beperkt. Zijn er meer mensen die dit hebben gedaan/willen doen en tips hebben?

10 dagen geleden

Reactie op noompi

Ik zou heel graag ook zelf wat dingen maken zoals langere tshirts/truien. I ...
Ik heb van te grote kleding van anderen kleding gemaakt 🤭 Vooral van tshirts met lange mouwen, kon ik het zo inmaken zodat mijn dikke buik erin pastte maar de rest wel netjes zat.

7 dagen geleden

Reactie op Tamady

Ik heb van te grote kleding van anderen kleding gemaakt 🤭 Vooral van tshir ...
Oh dat is ook een goede tip! Bedankt!