7 Reacties

één maand geleden

Heb zelf fijne ervaring met Weleda! Striemen kan je nooit volledig vermijden, dat is meer genetisch bepaald, maar het insmeren elke avond is wel fijn. Zeker omdat je huid op een gegeven moment wat kan gaan jeuken vanwege het uitrekken.

één maand geleden

Tijdens mijn vorige zwangerschap gebruikte ik de olie van Kruidvat. Geen striemen gehad. Of het daardoor komt, weet ik niet. Maar ga het nu toch maar weer gebruiken voor de zekerheid.

één maand geleden

Mijn moeder zweert bij bio oil dus die gebruik ik!

één maand geleden

Insmeren gaat striemen niet tegen. Je krijgt ze of je krijgt ze niet. Enige wat misschien iets kan helpen is genoeg water drinken, zodat je goed gehydrateerd blijft.

één maand geleden

Smeren altijd doen. Je houdt het niet altijd tegen, maar scheelt sowieso als je huid goed gehydrateert en soepel is. Ik smeer met een lekkere bodylotion (cerave). Bio oil kan ook, maar heeft langer nodig om in te trekken en dat vind ik persoonlijk niet zo prettig.

één maand geleden

Ik hoor dat castor olie ook heel goed is. De andere dingen zoals bio oil kan ook. Alleen hielp bij mij niet. Ik zou meerdere keren op een dag smeren. Bij mijn eerste leek het alsof mij buik na 5 maanden ineens ontplofte, dus mijn lichaam had geen kans om ernaar te groeien😅🤣

één maand geleden

Ik ben uiteindelijk voor de Weleda body butter en oil gegaan. De butter voor in de ochtend en de oil voor in de avond.