18 Reacties

2 maanden geleden

Ik zie niks. Bij de CB zou een plusje moeten staan. Denk dat dit (nog) niks is. Je zou dan op CD 15 zitten. Is wel heel vroeg om te testen, lijkt mij. Maar goed… gezien je onregelmatige cyclus hebt zou het natuurlijk altijd kunnen. Over paar dagen dan weer testen.

2 maanden geleden

Deze is van net

2 maanden geleden

Je zit op CD13 trouwens.

2 maanden geleden

Ik ben 25 juli ongesteld geworden en heb net mijn LH piek gevonden op CD 14. Betekent dat de bevruchting nog moet gaan plaatsvinden. Zou wel heel vroeg zijn als je 26 juli ongesteld bent geworden.

2 maanden geleden

Ik ben heel onregelmatig dus bij mij is er ook niet echt een piek te zien ik test ook niet op Lh nog maar deze lijn van de laatste foto stond het lijntje er binnen een minuut

2 maanden geleden

Reactie op MariskaEijndhovenD

Deze is van net
Deze bedoel je? Hier zie ik helemaal geen lijn? Denk dat als je over een paar dagen nog eens test dat je dan meer duidelijkheid hebt.

2 maanden geleden

Reactie op MariskaEijndhovenD

Deze is van net
Nee deze is van vanavond

2 maanden geleden

Reactie op MariskaEijndhovenD

Nee deze is van vanavond
Hier zie ik helaas ook niks. Nog even geduld. Dan zal je t snel genoeg weten.

2 maanden geleden

Reactie op MariskaEijndhovenD

Nee deze is van vanavond
Hier zie ik een klein lijntje heb je al nog eens getest

2 maanden geleden

Reactie op 16922

Hier zie ik een klein lijntje heb je al nog eens getest
Deze testen geven positief lijntje en Action test geef ene licht streepje en de andere niks

2 maanden geleden

Ik verwacht de 20/21-08 mijn menstruatie. Kan de zwangerschap test ook 4 dagen eerder aangeven of je zwanger bent?

2 maanden geleden

Reactie op Mom31

Ik verwacht de 20/21-08 mijn menstruatie. Kan de zwangerschap test ook 4 da ...
Dat kan, maar dat hoeft niet. Dat ligt er maar net aan wanneer (en of) de innesteling plaats heeft gevonden 🙂

2 maanden geleden

Reactie op MariekeD1986

Dat kan, maar dat hoeft niet. Dat ligt er maar net aan wanneer (en of) de i ...
Ik heb in okt 2022 een miskraam gehad waarna ik bijna geen slijm meer produceer. Ik kan daardoor ook moeilijk zien welke dagen mijn vruchtbare dagen zijn. Ik heb de ovulatietesten ook eerder gebruikt maar had er niet echt wat aan. Ik heb op dit moment een beetje slijm wit achtig wat plakkerig aanvoelt. Kan het zo zijn dat ik nog steeds vruchtbaar ben?

2 maanden geleden

Kan dit een positieve test zijn? Ik ben heel onregelmatig dus gebruik nog geen ovulatie omdat we ook een dochtertje van 8 maanden hebben Ben ‘s ochtends heel misselijk en ‘s avonds maagzuur

2 maanden geleden

Reactie op MariskaEijndhovenD

Kan dit een positieve test zijn? Ik ben heel onregelmatig dus gebruik nog g ...
Test is echt te droog om daar iets over te zeggen. Best binnen de afleestijd aflezen

2 maanden geleden

Reactie op MariekeD1986

Test is echt te droog om daar iets over te zeggen. Best binnen de afleestij ...
Deze foto is binnen 5 minuten gemaakt

2 maanden geleden

Reactie op MariskaEijndhovenD

Deze foto is binnen 5 minuten gemaakt
Sorry maar dan vraag ik me af wat je er mee gedaan hebt. Ik zou hier geen positief of negatief op durven zeggen. Zo zien testen er binnen 5 minuten niet uit 🙈

2 maanden geleden

De onderste test van je eerste foto is een ovulatietest? Die zijn niet betrouwbaar als zwangerschapstest. De middelste ziet er doorlopen uit? De blauwige stipjes heb ik ook nog nooit op een van mijn testen gezien. Ik zie op mijn telefoon geen streepjes behalve de controle lijnen, maar dat kan natuurlijk aan de kwaliteit van de foto of mijn scherm liggen. Ik zie dat het een week geleden is terwijl je 26 juli voor het laatst ongesteld bent geworden. Wat is de reden dat je zo vroeg al bent gaan testen? Met een korte cyclus van 21 dagen zou je pas vanaf vandaag 16/8 kunnen gaan testen, iets eerder met een extra vroege test.