20 Reacties
2 maanden geleden
Wij hebben de vorige keer onze kinderwagen bij de 9maanden beurs in februari gekocht. We konden toen kiezen wanneer ie bezorgd werd, indd voor de garantie, dus we hebben m pas paar maanden later laten bezorgen! Dat zou je nog kunnen overwegen 🙃 Ik vond toen ook heel goeie aanbiedingen daar op die beurs, veel gekocht!
2 maanden geleden
Reactie op VurigeDennenappel635751
Wij hebben de vorige keer onze kinderwagen bij de 9maanden beurs in februar ...
Oh dit ga ik ook overwegen! Hadden ze veel kinderwagens of viel dat mee?
2 maanden geleden
Reactie op FirstTimeAgain
Oh dit ga ik ook overwegen! Hadden ze veel kinderwagens of viel dat mee?
Ja heel veel, allemaal stands van verschillende merken! We hebben toen een heel parcours gelopen ook daar haha
vorige maand
Iemand al black friday deals tegen gekomen? Ik kreeg al wel reclame van bugaboo maar de vraag is of de kinderwagen die wij willen ook mee doet 🫣
3 weken geleden
Bij Joolz kinderwagens zijn er nu blackfriday aanbiedingen.
Wij willen sowieso de joolz aer dus ga hem denk ik bestellen, had hem zonder aanbieding namelijk ook wel besteld uiteindelijk. Maar ik vind black friday aanbiedingen over het algemeen niet zo heel goed 🙈 dus denk dat je veel later ook nog wel goedkoper of voor dezelfde prijs kan krijgen hoor, maar heb er geen verstand van
3 weken geleden
Leuke aanbiedingen bij prenatal! Wij hebben een nuna kinderwagen en autostoel in de winkel besteld met 20% korting zojuist. Als je bij prenatal een personal shopping afspraak maakt krijg je vanaf een bepaald bedrag ook nog een giftcard, dus die hebben we er ook nog bijgekregen 🥰
3 weken geleden
Als je wacht dan eerst even de prijzen ervoor checken (is nu te kort denk ik). De prijzen worden nu allemaal verhoogd zodat het straks een goede aanbieding lijkt. Er zullen best goede tussen zitten, maar veel is allemaal truc hoor.
Ik zoek de maxi cosi nomad en aangezien ik er geen haast mee heb wacht ik wel op Black Friday om te zien of ik een goede aanbieding kan vinden, maar ik heb niet teveel hoop
3 weken geleden
Reactie op ZonovergotenVogel042575
Als je wacht dan eerst even de prijzen ervoor checken (is nu te kort denk i ...
Ze zijn verplicht om de laagste prijs van de afgelopen maand te vermelden dacht ik? Ben zelf ook al een maand terug begonnen met noteren van prijzen dus erg benieuwd! Las ook iets met laagste prijs garantie bij babypark/dump dus dat is ook nog een optie.
3 weken geleden
Reactie op FirstTimeAgain
Ze zijn verplicht om de laagste prijs van de afgelopen maand te vermelden d ...
Ja klopt maar ze verhogen het echt ruim van tevoren al zodat mensen het niet door hebben. En dat gebeurd echt een hoop.
Volgens mij geld dat van Babypark alleen voor fysieke winkels en niet webwinkels. Ook hebben ze geloof ik de voorwaarde dat er geen “andere kortingen” mogen gelden, is bij vrijwel alle winkels met laagste prijsgarantie dat ze in de voorwaardes uitzonderingen maken bij kortingen om te voorkomen dat ze te laag moeten gaan. Maar hoe streng ze daarop zijn, geen idee..
3 weken geleden
Bij de babydump besteld, als
Je nu de order besteld kan je hem kostenloos annuleren indien er iets niet goed gaat in de zwangerschap. Ook hebben ze de laagste prijsgarantie. Mocht hij gedurende hele zwangerschap ergens goedkoper worden? Dan krijg je hem alsnog voor hetzelfde bedrag.
3 weken geleden
Reactie op Vibes3
Wij hebben bij Asten babystore een combideal nuna mixx next kinderwagen + a ...
Voor ons zorgde de 20% korting op nuna bij prenatal de combi van de nuna demi next met de autostoel die direct in de isofix klikt zonder base voor een nog betere deal dan de combi bij van asten. Maar wellicht verschilt het ook per combi waar het voordeliger is. Goed om beide te checken in t geval van Nuna 🤗
3 weken geleden
Ik houd al een tijdje een box in de gaten bij babypark en deze prijs is niet omhoog gegaan en nu met blackfriday €20,- goedkoper
3 weken geleden
Reactie op GlimlachendeWaterlelie712699
Bij de babydump besteld, als
Je nu de order besteld kan je hem kostenloos a ...
Ja zoiets las ik dus dat je dus een bestelling kan doen en deze later pas kan laten leveren en dan in de tussentijd prijsaanpassing kan vragen. Ik vind hier niets over terug op hun site. Geld dit ook voor online aanbiedingen bij andere winkels of slechts fysieke winkels?
3 weken geleden
Bij de Etos nu alles van dr Brown 50% goedkoper mocht je interesse hebben