9 Reacties

5 dagen geleden

Ik heb het na mn zwangerschap gekregen, niet perse carpaal tunnelsyndroom maar wel vocht in m鈥檔 hand. Ik ben naar ergotherapeut gegaan, heb een spalk aangemeten gekregen en die 6 weken aangehouden. Na 6 weken afbouwen met dragen en wat oefeningetjes

5 dagen geleden

Ik heb er bij mijn eerste zwangerschap spuiten in gekregen (in beide polsen) wat toen instant hielp. Een jaar na de zwangerschap binnen een half jaar geopereerd aan beide polsen. Tot nu toe in deze zwangerschap (nu 25 weken) geen klachten

5 dagen geleden

De braces hielpen voldoende tot na mijn bevalling. Hoefde geen oefeningen te doen

5 dagen geleden

Jup, helaas wel. Vorige zwangerschappen en nu weer. Bij mij helpt het (soms deels) om te slapen met skeeler handschoenen 馃槄

5 dagen geleden

Reactie op AmbitieuzeParel227482

Jup, helaas wel. Vorige zwangerschappen en nu weer. Bij mij helpt het (soms ...
Dit deed ik ook bij mijn vorige zwangerschap. Mega onhandig, ook als je 100x naar de wc moet in de nacht Alleen hielp het wel.

5 dagen geleden

Reactie op AMP3

Dit deed ik ook bij mijn vorige zwangerschap. Mega onhandig, ook als je 100 ...
Ja dat dan weer wel. Maar bij mij was het kiezen tussen 贸f onhandig 贸f de hele nacht niet slapen door de pijn van het vocht in mijn handen

4 dagen geleden

Bij mijn tweede zwangerschap brave gedragen snachts al heel snel na de geboorte gelijk weg! Nu zwanger van de derde heb het weer maar veel minder dus hang ik af en toe me hand even buiten het bed馃槈

4 dagen geleden

Reactie op Kelly_derde_baby

Bij mijn tweede zwangerschap brave gedragen snachts al heel snel na de gebo ...
Brace馃槄

19 uur geleden

Jaaa bij me eerste en tweede. Nu is het wat minder want ik had ijzer tekort. Sinds ik ijzertabletten inneemt dan heb ik er geen last meer van pfff