12 Reacties

Ikea hemnes en dan de grote versie. Ideaal! En leuk om te pompen. Kan je ook makkelijk aankomen via marktplaats
*pimpen 🤣

15 uur geleden

Hii! Wij hebben de commode bij ikea gehaald! Hij is echt huge qua verschoongedeelte (heeft ook een eigen kussen en de kleine kan er niet afrollen gezien elke kant een opstaande rand heeft!) Hij heeft 2 diepe lades en zo'n vak er tussen ! Je kan t verschoon blad omhoog "vouwen" zodat t als een kast is (dat hebben wij nu totdat vlak voor mijn bevalling ivm ruimte ) het is de Sundvik commode hij was in totaal met verschoon kussen denk ik rond de €300 nieuw (wij hebben m voor iets minder door de tweede kans hoek waar we de verschoonkussen voor goedkoper zagen, die is normaal 30 euro) hij is ook eenvoudig inelkaar te zetten! (Mn vriend die echte zorg handjes heeft en echt geen timmerman is heeft m zelfs inelkaar gekregen en veilig 😂🫣)

15 uur geleden

Wij hebben ook de grote ikea hemnes.

15 uur geleden

Reactie op Zzzzzz11

Hii! Wij hebben de commode bij ikea gehaald! Hij is echt huge qua verschoon ...
De commode als hij omhoog is geklapt, je hebt van die klem dingetjes erbij die je vast draaid zodat hij niet kan omslaan, je kan m ook aan de muur bevestigen dat hij niet in t geheel om kukkelt als de kleine straks zich aan vast houden om zich op te trekken ! Hopelijk helpt dit je iets :))

15 uur geleden

Marktplaats! Knopjes online gekocht. Commode en kledingkast in 1.

14 uur geleden

Wij hebben ook de grote variant van de hemnes bij ikea gekocht. We gaan deze roze verven en ik heb leuke knopjes bij de Zara home gekocht.

8 uur geleden

De hemnes ikea past veel in. Ook de kleding

7 uur geleden

Hier ook een hemnes, aantal jaren geleden gekocht en nog steeds blij mee

6 uur geleden

Wij hebben een ikea hemnes via marktplaats gekocht en voor ons zoontje ook een keer een andere commode gekocht via marktplaats, ook omdat wij het onzin vonden om voor een commode (vaak zelfs goedkoop mdf platen) 500 euro te betalen. De commodes doen het, via marktplaats dus, na al die jaren nog steeds goed als ladekast hier

6 uur geleden

Ik heb de Europe Baby Sterre met bladvergroter. Deze commode is er ook in XL

6 uur geleden

Haha hier ook een hemnes alleen de smalle variant! Gaat al 5 jaar mee en nog steeds top! Gaan m ook zeker weer opnieuw gebruiken voor de baby! Hebben er inmiddels 2 want gebruiken deze voor onze beide dochters (4,5&2,5) ook nog gewoon voor beddengoed broeken etc!