7 Reacties

gisteren

Ik heb zelf ook last van HG sinds ongeveer week 7 van mijn zwangerschap. Eten en drinken lukte toen bijna niet meer. Drinken gaat inmiddels weer redelijk, maar eten lukt nog steeds nauwelijks. Sinds gisteren heb ik daarom een sonde. Ik heb verschillende medicijnen geprobeerd, waaronder Suprimal en metoclopramide, maar deze hadden helaas geen effect. Inmiddels gebruik ik granisetron en dat werkt tot nu toe het beste. Sindsdien hoef ik gelukkig niet meer over te geven. Op dit moment ben ik 19+4 weken zwanger.

gisteren

Ik heb zelf laat van hg sinds week 8 vanaf week 9 iedere week in het ziekenhuis voor een vochtinfuus en kreeg medicatie voorgeschreven suprimaln3x daags metoclopramide 10mg 3x daags en 2x daags zofran 8mg ze hebben op week 11 sondevoeding geplaatst en zit nu op week 19 nogsteeds aan de sondevoeding het houdt me op gewicht maar krijg nogsteeds nauwelijks eten binnen

16 uur geleden

Reactie op Marietjeee

Ik heb zelf ook last van HG sinds ongeveer week 7 van mijn zwangerschap. Et ...
Je bent een held馃 wat heftig, hoe voel je je erbij?

16 uur geleden

Reactie op Malikaharmen

Ik heb zelf laat van hg sinds week 8 vanaf week 9 iedere week in het zieken ...
Wat heftig, hoe voel je je nu? Deden ze makkelijk bij jou over infuus en sonde of moest je wel doordringen? Held馃

15 uur geleden

Reactie op SS9902

Wat heftig, hoe voel je je nu? Deden ze makkelijk bij jou over infuus en s ...
Hey gaat mentaal soms nog best wel zwaar daarvoor loop ik nu bij de pop poli gelukkig deden ze bij mij heel simpel over de vochtinfuus en toen ik voor de 3e keer naar t ziekenhuis moest gaf de di毛tiste zelf aan het lijkt me verstandiger om je vannacht te houden met ophoging medicatie werkt dat niet genoeg zag ze graag dat er een sonde geplaatst werd dus die ervaring was erg fijn vond het wel heel ellendig dat ik na plaatsing sonde nog 4 dagen moest blijven om te wennen aan het opbouwen van de hoeveelheid sondevoeding

15 uur geleden

Reactie op Malikaharmen

Hey gaat mentaal soms nog best wel zwaar daarvoor loop ik nu bij de pop pol ...
We zijn niet alleen, ookal voelt dat missichien wel zo... wel fijn dat ze niet moeilijk deden maar begrijpelijk dat mentaal zwaar is. Veel overgeven of erg misselijk waardoor je niet kan eten? Sterkte馃馃挮

15 uur geleden

Reactie op SS9902

We zijn niet alleen, ookal voelt dat missichien wel zo... wel fijn dat ze n ...
Combinatie van veel overgeven en misselijk nu met sonde gelukkig alleen nog misselijk ondanks alle medicatie maar nog 21 weken en dan was het het allemaal waard