18 Reacties

4 weken geleden

Ben vandaag 12 weken maar nee, lijkt soms zelfs erger

4 weken geleden

Hier inmiddels 15+4 op en af gaat het iets beter gisteren van de 24 uur zeker 16 geslapen (ja echt waar) ik merk dat het de ene dag beter gaat als de ander en geef me daar ook maar aan over t mannetje in mn buik vraagt veel energie maar groeit er ook goed van en dat is het belangrijkste ❤️

4 weken geleden

Ik heb sinds het begin van week 13 ineens veel meer energie, hopen dat dat voor jullie ook zo wordt!

4 weken geleden

Ben nu 14+2. Het wordt iets beter, maar helemaal weg is het niet. Blijf toch een mens maken he, dus dat is niet niks

4 weken geleden

Ik ben nu 15+1 en nog steeds moe🙈

4 weken geleden

Ik ben nu 12+6. Ik ben vandaag voor het eerst weer op het werk geweest sinds week 6, heb een kopje thee gedronken en bijgepraat. Ik begin me eindelijk minder ziek te voelen. Ik slaap nog wel van 22:00 tot 08:00. Dus ik ben hoopvol dat het weer beter gaat!
Hier week 14 en helaas nog geen verbetering. Wel met de NIPT ook andere waardes laten testen en lijkt er op dat ik lichte bloedarmoede heb. Dus goed om je ijzer/hemoglobine in de gaten te houden.

4 weken geleden

Ben nu 13+2 en het lijkt wel wat beter te worden... gelukkig

4 weken geleden

Vanaf 12/13 weken werd het bij mij echt ineens zo anders! Meer energie ;)

4 weken geleden

Ik ben bijna 16 weken en ben extreem moe nog steeds

4 weken geleden

Bij mij vanaf week of 12 geleidelijk beter. Nu 14 weken. Overdag heb ik alle energie, maar s avonds doe ik erg weinig maar vind dat prima nu. A

4 weken geleden

Ik ben vooral ‘s ochtends heel moe, ik krijg ook geen hap door m’n keel dan wat niet helpt. Ook sneller buiten adem intussen. Kon ik maar een winterslaap doen 🫩

4 weken geleden

Ik ben nu bijna 14 weken zwanger en ik moet zeggen dat het de hele zwangerschap goed ging met vermoeidheid. Tot nu🥲. Nu pas ben ik echt vermoeid de heledag. Dus ik hoop dat dat nog wat afneemt.

4 weken geleden

Ik had een ijzer tekort zagen ze in mijn bloed! Slik nu extra ijzer tabletten en helpt enorm - minder uitgeput en vermoeid!! 🙏🏼

3 weken geleden

Hii! Ik ben 16 weken en nog steeds ZO MOE!!!!! Alles is nog steeds teveel. (Bloed was goed) Iemand die ook al verder is en nog steeds extreem moe is?

3 weken geleden

Morgen 16 weken ook echt onmogelijk moe.. ook nog een peuter van 2 rondlopen thuis, niet te doen. Werken gaat niet meer sinds 2 weken. Ik slik wel al 5 weken ijzerpillen maar ben momenteel nog meer vermoeid dan 5 weken geleden. Maandag weer bloed prikken, ben benieuwd of er überhaupt een stijging te zien is

3 weken geleden

Bij mij was het toppunt met 12 weken. Ben nu 13+3 en het gaat steeds beter. 🙏🏼

3 weken geleden

Reactie op Es_Princess

Morgen 16 weken ook echt onmogelijk moe.. ook nog een peuter van 2 rondlope ...
Ooooh ja intens he! Ik heb een dreumes van 1.5. Vanaf het begin al niet meer gewerkt. Het is zo zwaar. Heb je al eerder bloed laten prikken? Bij mij is t steeds goed..