7 Reacties

2 dagen geleden

Nette broeken heb ik nog niet gevonden, dit is m’n tweede zwangerschap. Heb wel maternity spijkerbroeken van LongTall Sally met lengtemaat 36. Op de site bykels.nl kan je een zwangerschapsbroek op maat laten maken wat binnenbeen lengte betreft. Ik draag nu veel jurken en rokken met een zwangerschapspanty van de Hema. Zag al wel veel topics over langere broeken voorbij komen, maar nergens een binnenbeen lengte van 93 cm. 🙈

2 dagen geleden

Ik heb een spijkerbroek van ateliermelon die is net lang genoeg (ik ben 185) en ik overweeg daar ook een nette broek te kopen. Verder draag ik de nette trousers van Lululemon (35"), die past tot nu toe nog steeds (19 weken) en valt super lang.

Reactie op AnR1987

Nette broeken heb ik nog niet gevonden, dit is m’n tweede zwangerschap. Heb ...
Ah oké! Goeie tips! Thanks ik ga ernaar kijken

Reactie op UniekeVlot872534

Ik heb een spijkerbroek van ateliermelon die is net lang genoeg (ik ben 185 ...
Nice! Dankje ik ga het checken

Reactie op UniekeVlot872534

Ik heb een spijkerbroek van ateliermelon die is net lang genoeg (ik ben 185 ...
Deze week ook een broek van Atelier Melon gekocht en wat een verademing. Hier ook 1.81 en deze zit goed en kwaliteit is ook echt mooi. En voldoende groeiruimte zonder dat ie nu, met 17wk, te los zit. Ik ben blij.

Reactie op AftastendeDuin867526

Deze week ook een broek van Atelier Melon gekocht en wat een verademing. Hi ...
Oh dat klinkt echt super! Ik heb er eentje van de H&M die veel te kort is en zakt ook de hele tijd af dus dat is ook een belangrijk punt waar ik eerst niet bij stil stond. Welke heb je precies dan weet ik waar ik naar zoek haha 😊

17 uur geleden

De Costes flared leggings zijn top, binnenbeen lengte 86 cm en lekker stretch