39 Reacties
2 weken geleden
Ik heb überhaupt weinig symptomen gehad gedurende de gehele zwangerschap tot nu toe… Ik was gezegend en moest ervan genieten zeiden de mensen om me heen, maar het maakte me eigenlijk vooral erg onzeker :( Inmiddels ben ik 16+5, en voel ik me wat zekerder in de zwangerschap. Toch blijft het gek dat je je eigenlijk gewoon normaal voelt en niet perse zwanger.
Toch zou ik zeggen geniet ervan dat je nu minder of geen klachten hebt, hopen dat het zo blijft🥰
2 weken geleden
Jup, hier hetzelfde! Ik ben bedlegerig met ernstige HG geweest sinds week 6 tot aan een paar dagen geleden!! Alleen heel laat in de avond geef ik nog 1x over.. maar de klachten zijn aan het stabiliseren. Moet erg wennen hieraan. Ook omdat ik weer redelijk kan eten. Denk dat veel nu in mijn hoofd is gaan zitten dat ik dingen nog niet kan doen ofzo, terwijl het wel kan.. zo erg wennen..
2 weken geleden
Reactie op Bl0em050
Ik heb überhaupt weinig symptomen gehad gedurende de gehele zwangerschap to ...
Ja ik ben juist niet anders gewend en nu opeens weinig tot niks. Dus hier juist andersom die onzekerheid. zo gek
2 weken geleden
Reactie op Butterflykisses
Jup, hier hetzelfde! Ik ben bedlegerig met ernstige HG geweest sinds week 6 ...
Ja hier zit t vooral in mn hoofd ‘gaat het wel goed met die kleine nu ik opeens geen klachten meer heb’. Probeer wel meer te ondernemen maar heb sinds ik gestart ben met mn medicatie meer last van mn astma. Kan ook komen door het weer. Echt geen flauw idee. Dus kan nog niet volle kracht alles gaan. Gister gaan shoppen en uiteindelijk wel echt bandenpijn gehad. Maar het misselijke is idd of 1x spugen of helemaal niet maar wel beetje misselijk gevoel op de achtergrond
2 weken geleden
Ik heb ook HG gehad, extreem zwaar. Ik ben nu 17+3 en het is bij mij ook heel sterk afgenomen en heb nog geen groeiende buik. Heb dus ook niet het geval dat ik zwanger ben.
2 weken geleden
Reactie op DaadkrachtigeMelodie280355
Ja hier zit t vooral in mn hoofd ‘gaat het wel goed met die kleine nu ik op ...
Kan me heeel goed indenken dat je dat ineens denkt! Ook vooral na je bloeding. HG heeft natuurlijk impact op meerdere factoren, dus dat je ineens van veel klachten naar niks gaat, dan gaat het heel erg in je hoofd zitten. Maar het hartje klopt!! En de kans dat het nu misgaat is zo erg klein. Pas wanneer je heftige bloedingen hebt en pijn, dan is het logisch! ik probeer me dat vast te houden omdat ik zelf ook een bloeding heb gehad( vaatje geknapt). En denk voor beide erg wennen dat het ineens ‘normaal’ gaat. ( ik zit al8 weken tussen 4 muren, dus voel me erg wereldvreemd ook🫢) stap om naar buiten te gaan vind ik eng omdat ik bang ben om klachten te krijgen zoals heftig overgeven.. ik wacht nog steeds op de pop poli( had ik al aangevraagd wegens opkomende depressie door de klachten) denk ook proberen te genieten van de zwangerschap nu het beter gaat🍀🫣
2 weken geleden
Nou lekker van genieten, meid! Ik hoop de hele tijd dan die dag voor mij ook snel komt (16+3 nu), maar ik ben bang dat ik tot aan de bevalling nog misselijk ga zijn. Ook heb ik nog steeds veel minder eetlust dan normaal. Het is allemaal wel een stuk dragelijker dan 6 weken geleden en ik hou het eten weer binnen.
2 weken geleden
Iets te vroeg gejuicht. Hing zojuist weer boven de pot 😂. wel nog een stuk minder dus dan het eerst was
2 weken geleden
Reactie op Corrie H
Nou lekker van genieten, meid! Ik hoop de hele tijd dan die dag voor mij oo ...
Slik je wel medicijnen ook?
2 weken geleden
Iets te vroeg gejuicht. Hing zojuist weer boven de pot 😂. wel nog een stuk ...
🫣 ik heb dus vandaag de hele dag weer overgegeven. Hoe dan ook?!.. te vroeg gejuicht 🫢
2 weken geleden
Reactie op Corrie H
3 x per dag zofran, maar dat probeer ik nu een beetje af te bouwen naar 2 x ...
Ik had die ook eerst. Uiteindelijk werkt enkel navalit hier redelijk goed. Wel de hoogste dosis helaas. Ik probeer nu ook af te bouwen
2 weken geleden
🫣 ik heb dus vandaag de hele dag weer overgegeven. Hoe dan ook?!.. te vroe ...
Haha ik gelukkig maar 1x. Althans. 1.5x, begon in de auto.. zo fijn.. tijdens t rijden. En was heeeel blij dat toen ik thuis kwam ik gelijk naar de wc kon rennen
2 weken geleden
Haha ik gelukkig maar 1x. Althans. 1.5x, begon in de auto.. zo fijn.. tijde ...
Oooh wat rot in de auto! Als ik eenmaal moet spugen dan haal ik de wc niet🫣🤣heb meerdere emmers door het huis 🫢 hopelijk is het morgen een betere dag🍀
2 weken geleden
Ik had die ook eerst. Uiteindelijk werkt enkel navalit hier redelijk goed. ...
Hoe gaat het afbouwen? Ik ben ook navalit aan het afbouwen. Blijkbaar kan je last krijgen van een soort “rebound-misselijkheid” voor enkele dagen. Merk jij dat ook?
2 weken geleden
Jup, hier hetzelfde! Ik ben bedlegerig met ernstige HG geweest sinds week 6 ...
Bij hoeveel weken was het bij jou voorbij?
vorige week
Herkenbaar! Althans, soort van. Ik heb geen HG gehad maar was de eerste 12 weken wel ontzettend beroerd. Ik herken heel erg dat zodra een klacht afneemt of verdwijnt je je aan de ene kant beter voelt en aan de andere kant meteen zorgen maakt of het dan wel goed gaat.
Ik voel me een stuk beter nu, en heb een tijdje gehad dat m’n bekken niet fijn voelde en nu dat wat meer went/afneemt, ben ik meteen ongerust. Je hebt dan toch minder om te “meten” ofzo!
vorige week
Reactie op Naomyemilia
Bij hoeveel weken was het bij jou voorbij?
Hey, ongeveer rond de 14 weken begonnen de klachten te stabiliseren. Morgen ben ik 15 weken. De hele week is het echt van 0 naar 100 gegaan. Gister heel goed te pas( zelfs een tosti kunnen eten) en vandaag gaat elke druppel er weer uit. Ik hoop dat de klachten steeds meer afnemen🍀
6 dagen geleden
Hoe gaat het met iedereen? Hier helaas weer een stuk slechter. Veel aan t spugen weer