342 Reacties
3 maanden geleden
Ik heb nu een dochter van net 7. Wanneer de 2e verwacht wordt is ze nog net geen 8. Ze wordt dus echt een grote zus. Doordat ze al zo groot is en naar school gaat, ben ik verplicht een structuur aan te houden die ik eigenlijk wel erg fijn vind. Heb veel last van misselijkheid en vermoeidheid en daardoor geneigd minder te bewegen. Zij verplicht me eigenlijk om door te gaan waardoor ik me wel stukken fitter voel. Ben heel benieuwd hoe het er uit ziet als de baby er dadelijk is, maar denk dat ze echt een beetje gaat moederen. Ze is gek op kleine kindjes. 鉂わ笍
3 maanden geleden
Zoontje van eind augustus dus er zit straks 1+9 tussen want ik ben eind mei uitgerekend! Heel fijn en spannend want we wilden er graag weinig tijd tussen. Maar vanmiddag even door de babypark gelopen voor inspiratie en HOE doe je dat met die duowagens?? Zo鈥檔 lage mand waar dan het zitje bovenop zit ziet er zo ongezellig uit!
3 maanden geleden
Ik heb een zoontje die 2 is wanneer de baby wordt geboren (als hopelijk alles goed mag gaan). Ik voel me nog altijd goed, dit was bij mijn vorige zwangerschap wel anders. Toen was ik nu al goed misselijk en had veel last van hoofdpijn.
Ik kan niet wachten tot ik dalijk twee kindjes in huis heb rondlopen 馃槏
VRIEND
3 maanden geleden
Ik heb een meisje van 5 jaar. Ze vraagt al 2 jaar om een broertje of zusje 馃槄 maar ivm eerdere miskraam waar ze echt erg verdrietig over was heb ik haar nog niks verteld. Ik had graag het leeftijdsverschil iets minder groot gehad, maar we hebben het helaas niet altijd te kiezen dus ik hoop gewoon dat het goed mag gaan en we eindelijk een gezin van 4 gaan worden.
3 maanden geleden
Ik ben nu net 5 weken zwanger maar mijn dochtertje van bijna 2 vertelde mij dat ik zwanger was door mn buik aan te wijzen en te zeggen mama baby. Als het goed gaat ben ik in mei uitgerekend en dan is mn dochtertje 2,5 lijkt me dan wel pittig maar kijk er ook enorm naar uit. Heb nu nog niet echt kwaaltjes buiten de vermoeidheid om. Donderdag mn eerste echo vind het wel weer heel spannend!
3 maanden geleden
Wij hebben een zoontje uit 2022, maar hij is overleden. Een dochter uit 2023, die net naar de peuteropvang gaat.
Vorig jaar april waren wij alweer bezig voor een kindje. In januari dit jaar een miskraam gehad met 9 weken, vorige maand een biochemische en nu pril 5 weken zwanger.
Mijn dochter heeft een paar keer volgens het bakerpraatje tussen haar benen gekeken, maar geeft aan bij vragen dat er geen baby in de buik zit. Als ze moest kiezen tussen een broertje en zusje, dan wil ze graag een zusje. 馃槀
Maandag 22 september hebben wij onze eerste echo. Hoop deze keer heel erg op een goede zwangerschap en een gezond levend kindje. 馃馃徑馃崁馃檹馃徏
3 maanden geleden
Jaaa leuk dit groepje. Ik heb een dochter van april 2024, de kleintjes zullen straks 2 jaar en 1 maand schelen. Ik had verwacht dat het bij een tweede zwangerschap minder spannend zou zijn, maar dat vind ik helaas nog steeds wel. De tijd vliegt wel voorbij, ik heb volgende week vrijdag de eerste echo.
3 maanden geleden
Leeftijd verschil zal als broertje of zusje geboren word begin mei
Zoontje juni 2020 5 jaar en 11 maanden zijn
Dochter december 2023 2 jaar en 4 maanden zijn .
Tot nu toe alles goed alleen wat meer vermoeid en zo nu en dan wat krampjes en misselijk 17e eerste echo
3 maanden geleden
Hier loopt er al eentje rond waardoor het leeftijdsverschil 4 jaar en 8 maand zal zijn. Had het graag kortbij elkaar gehad, maar het leven... Ik vraag me af wanneer ik het haar ga zeggen. Als we nu iets vertellen over volgende week of volgende maand duurt het haar allemaal te lang.
Maar ergens wil ook wel kunnen kaderen waarom ik me nu zo belachelijk slecht voe'...
3 maanden geleden
Hier een zoon van januari 2020. Dus als de baby komt zal hij al ruim 6 zijn. Ben heel benieuwd hoe hij gaat reageren op het nieuws 鈽猴笍 hij heeft jarenlang geroepen geen broertje of zusje te willen maar sinds een aantal maanden is hij helemaal omgeslagen en wil hij 5 broertjes en zusjes (ik hoop dat de teleurstelling niet te groot is als hij hoort dat het er maar 1 is 馃ぃ).