11 Reacties
3 weken geleden
Hoi! Ik heb hier ook last van! Bij mij begon het aan het begin van de week, en ik ben nu 13 weken zwanger. Ik merk ook dat het in de loop van de dag beter wordt. Wat bij mij helpt is iets met koffie pakken (ik pak zelf altijd een cafe au lait of cappuccino van dulce gusto).
3 weken geleden
Ik heb hetzelfde! Ook zo rond week 12/13 en het geviel alsof je een kater hebt.
Naar mijn idee komt het vanuit mijn nek. Ik slaap nu met mijn hoofd iets verhoogt en ik heb het idee dat dat wel helpt.
Ook heb ik lichte bloedarmoede en een bijwerking kan ook hoofdpijn zijn.
Sterkte!
3 weken geleden
Ohh dat verklaart een hoop dat relaxine… heb zelf een lage bloeddruk en gisteren bijna flauwgevallen.
Ik heb die hoofdpijn ook gedurende de dag maar het ergste in de avond, zit thuis met een zonnebril voor de tv. 😂
Las dat meer drinken helpt en voor hoofdpijn je voeten in een warm badje doen. Dit werkt helaas niet voor een lage bloeddruk. 😅
3 weken geleden
Heel herkenbaar! Heb zelf het idee dat het bij mij te maken heeft met toch te weinig drinken in de avond. Maar ik word nu soms ook met beetje honger wakker, dus misschien is m’n glucosespiegel ook te laag in de nacht. Dus was vanaf vandaag van plan om nog iets kleins te eten voordat ik ga slapen. Zien of dat werkt.
3 weken geleden
Wat naar! Ik kreeg toen ik precies 12 weken was een migraine aanval en nu (twee weken later) nog steeds elke dag hoofdpijn. De ene keer na een beetje inspanning en de andere keer is het er gewoon. Paracetamol helpt wel iets, maar het blijft super vervelend. Hopelijk trekt dit snel weg!
3 weken geleden
Bedankt voor al jullie fijne tips! ❤️ Een hoop te proberen! (En genoeg water drinken is inderdaad ook iets wat er bij mij vaak bij inschiet en waar ik zeker op moet letten.)
En zo te lezen ben ik ook zeker niet de enige met dit kwaaltje. 😅 Jullie ook sterkte! Gelukkig is het uiteindelijk wel allemaal voor een heel goed doel. 🥰
3 weken geleden
Heel herkenbaar helaas.. hier iedere dag hoofdpijn al een aantal weken (nu 15 weken zwanger) paracetamol helpt helaas niet. Alleen liggen en slapen. Heel vervelend als je ook gewoon moet werken en nog een 3 jarige rond hebt lopen. Ik las dat het in het tweede trimester minder zou moeten worden dus daar ben ik maar op aan het wachten.
3 weken geleden
Hier ook! :( veel hoofdpijn, gelukkig bijna nooit knallend maar wel de hele tijd zo’n licht zeurderig gevoel. Heb het ook al meerdere weken. Meeste dagen kom ik door zonder paracetamol maar slik er toch wekelijks wel 1. Doe ook mijn best om genoeg te drinken maar zit totaal niet ingebakken in mijn systeem 🙃 ben iemand die bijna nooit dorst heeft haha!