14 Reacties

16 uur geleden

Je zit dan wel in je 3e trimester en over het algemeen is dat zwaarder dan je 2e trimester. Ikzelf zou het niet doen en in mijn 2e trimester gaan.

16 uur geleden

Klinkt lekker! Ergens waar je lekker relaxt een paar dagen weg kan, niks moet en niet te ver van huis zou ik het lekker doen!! Je weet niet precies hoe je je voelt. Daarom zou ik dus een plek kiezen waar je zowel niks kan doen of juist nog lekker wat kan ondernemen. Afhankelijk van hoe het gaat.

15 uur geleden

Ik ga de eerste week van verlof (week 35) nog een paar dagen naar schiermonnikoog. Niks plannen, gewoon relaxen in huisje, uit eten, hopelijk nog lekker beetje in de natuur zijn, kan zo actief zijn als je zelf wil. Wilde ook iets doen om direct even helemaal af te schakelen van werk en nog even iets speciaals te doen met z’n 2en. Heb wel een annuleringsverzekering voor het geval dat. In tweede trimester gaan we nog een verre reis maken.

15 uur geleden

Reactie op Lott e

Klinkt lekker! Ergens waar je lekker relaxt een paar dagen weg kan, niks mo ...
Jaa ! Ik denk ook dat het uiteindelijk een last minute word…

15 uur geleden

Reactie op Amber-3001

Ik ga de eerste week van verlof (week 35) nog een paar dagen naar schiermon ...
Wat heerlijk! Klinkt goed!
Ja hoor, gewoon doen. Je blijft redelijk in de buurt, dus als er wat is kan je zo ergens terecht. Ik zou geen hele verre reis meer maken maar centerparcs moet kunnen!

15 uur geleden

Reactie op GeordendeMaretak261020

Ja hoor, gewoon doen. Je blijft redelijk in de buurt, dus als er wat is kan ...
Goed om te weten, vind het spannend. Is mijn eerste kindje dus weet ook niet zo goed wat ik moet verwachten met 34 weken. Sowieso in Nederland blijven, dat is het plan haha!

15 uur geleden

Ik zeg doen! Niet te ver van huis zodat jullie altijd makkelijk terug kunnen gaan indien dit echt nodig zou zijn. Maar geniet ervan!
Ik zou het gewoon doen!!

12 uur geleden

Zeker weten doen! Zo bijzonder om stil te staan bij de laatste periode voordat jullie kindje geboren wordt. Mooie stap in jullie overgang van stel naar ouders

5 uur geleden

Zeker doen! Wij zijn met precies 35 weken ook nog heerlijk samen een lang weekend weg geweest toen ik zwanger was van onze dochter, hebben we echt van genoten! Je moet alleen niet teveel willen, maar gewoon lekker genieten! We zaten toen op een goed uur rijden van huis. Deze zwangerschap zal het wel wat eerder worden en samen met onze dochter, zo rond de 31 weken, omdat het dan ook een iets actievere mini vakantie wordt!

4 uur geleden

Heerlijk! Vooral lekker doen! Neem voor de zekerheid je vluchttas en maxi Cosi mee dan weet je zeker dat het goedkomt. Wij gaan dit misschien ook nog doen, dan is onze dochter nog net niet leerplichtig namelijk dus extra even van genieten.
Lekker doen! Even genieten nog.. Wij hadden een vakantie geboekt een paar maanden voordat ik wist dat ik zwanger was, we gaan nu met bijna 34 weken vliegen naar Turkije😅 als we terug vliegen ben ik precies 35 weken zwanger.. niet ideaal maar het is al betaald ook dus we gaan gewoon, ben bij de vorige 2 ook pas over de 40 weken bevallen en niet heel veel klachten gehad tijdens de zwangerschap dus laten we hopen dat dit nu ook is 🤞

2 uur geleden

Ik ga ook nog een lang weekend centerparcs 😊 ben dan 25 weken