11 Reacties
2 dagen geleden
Hier bij de eerste vanaf t begin Kruidvat luiers gehad, derde zwangerschap en gaan nu weer voor de Kruidvat luiers.
Qua doekjes hadden we eerst Zwitsal maar dat gaf uitslag, sindsdien op de waterdoekjes van de Kruidvat en nooit meer anders gehad. Deze zijn eens per maand te bestellen in de aanbieding, 3 dozen €30 ipv 1 doos €15.
2 dagen geleden
Ik kocht eerst altijd de kruidvat sensitive doekjes (blauwe lijn), omdat ze geurloos en goedkoop zijn. Maar die doekjes zijn zo ontiegelijk droog! Nu koop ik ze van Pampers en dan de sensitive lijn.. Ze zijn wel duurder, maar je gebruikt een stuk minder doekjes én ze zijn echt veel fijner en dus je geld wel waard. Een goedkoop alternatief zijn de doekjes van de Action. Hele fijne verpakking (harde sluiting) en echt heel goedkoop en redelijk vochtig.
2 dagen geleden
Wij hebben altijd het merk pampers premium protections gehad, met Zwitsal doekjes. Tot nu toe altijd goed resultaat gehad. Onze tweede zoon heeft een gevoelige huid en reageert hier goed op. Andere merken geprobeerd, maar deze ervaren wij al prettigste. Inmiddels zwanger van onze 3e, dus dit ook ingekocht.
gisteren
Wij hebben voor de oudste al standaard de kruidvat sensitive doekjes in huis, dus die willen we ook voor de kleine proberen.
En qua luiers heb ik alvast 1 pak kruidvat pure&soft newborn luiers in huis gehaald. Die lijn vinden we ook fijn voor onze oudste en de kans lijkt me groot dat de baby er gewoon tegen kan (want natuurlijker materiaal, parfum en lotionvrij) maar we gaan het zien.
Ik haal geen grote hoeveelheden in huis, luier koop je zo bij!
gisteren
Hier net 3 dozen binnen gekregen met Kruidvat luiers maat 1 en 2. Misschien heeft ze wel hele andere billetjes dan haar zus. Makkelijk om te ruilen als het eventueel toch niet past. Bij de oudste ook altijd Kruidvat gebruikt. Zeer tevreden!
En ook de doekjes van Kruidvat weer ingeslagen. Meteen ook voor de oudste.
Verder heb ik nog veel luiers gekregen of zaten in die gratis pakketten. Mocht het toch niet passen ofzo dan hebben we genoeg test luiers🤣.
gisteren
Ikheb deze 2x gehaald. Was toen €25
https://www.amazon.nl/gp/aw/d/B0BLW493ZC?psc=1&ref=ppx_pop_mob_b_asin_title
gisteren
Wij gebruiken voor de oudste twee al naïf doekjes (de groene) en pampers harmonie luiers. Ik heb laatst met een luier bestelling alvast een pak maat 1 en maat 2 meebesteld. Mocht deze baby erop reageren zoeken we iets anders, en als dit goed gaat dan bestellen we tegen die tijd meer bij. Als we iets zelf niet gebruiken zet ik het op de weggeef hoek
gisteren
Kruidvat (zowel ‘normaal’ als pure en soft) omdat ik de dichte pakken heel makkelijk zonder bon kon omruilen voor een maatje groter. Best vaak moeten doen nog het eerste half jaar. Af en toe geëxperimenteerd met andere luiers maar kwam toch altijd weer uit bij Kruidvat. Doekjes kan je wat meer verschillende van aanschaffen want dat gaat toch wel op.
gisteren
Wij hebben in een 1+1 actie 2 pakken rascals and friends luiers in maat 1 en 2 aangeschaft en hebben wat proefpakken van kruidvat en etos uit de zwangerschapsboxen liggen in die maatjes dus gaan dat eerst eens proberen.
De kruidvat had laatst 3 voor €3 billendoekjes op alle soorten dus hebben 3 soorten meegenomen en hebben ook uit verschillende paketten nog wat doekjes liggen van o.a. de etos, naïf en pampers dus ook daarin wat opties om te proberen wat fijn werkt en met zijn huidje straks!
Vond het heel verleidelijk om groot in te slaan met alle aanbiedingen maar omdat ik nog niet weet wat fijn werkt voor ons en hem en ik niet weet hoe lang hij in de maatjes zit, hebben we het zo gedaan
gisteren
Reactie op HartelijkeDageraad979202
Wij hebben in een 1+1 actie 2 pakken rascals and friends luiers in maat 1 e ...
Rascals luiers zijn top 💚
Wij hebben 1 pak luiers maat 1 en twee pakken maat 2, verder hebben we vooral wasbare luiers. Helemaal in het begin vind ik het fijn om echt goed te kunnen zien of het kindje goed geplast heeft, wat vaak makkelijker gaat in een wegwerpluier (vooral met een indicatiestreepje) en bovendien is meconium soms wat ingewikkelder in een wasbare luier 🫣 En voor onderweg vind ik wegwerpluiers sowieso handiger.
Qua doekjes hebben wij altijd goede ervaringen met waterwipes, in ieder geval van die doekjes met 99,...% water, maar het allerfijnste vind ik gewoon simpele wasbare/ katoenen doekjes met alleen water.
Mijn ervaring is ook dat je er van alle kanten soms nog luiers bij krijgt. Visite die met een luiertaart aan komt zetten, of een pak luiers in een zwangerschapsdoos en bij bepaalde supermarkten krijg je ook een pak luiers cadeau als je een baby hebt gekregen. Je hebt er zo extra luiers bij gehaald, maar het is zonde als je met een hele voorraad zit die niet meer past, of erger nog: waar je kindje niet goed tegen blijkt te kunnen....
gisteren
Bij m’n eerste van zowel doekjes als luiers verschillende types en merken geprobeerd in de newborntijd. Gekeken welke goed gaan bij de baby en wijzelf prettig vonden om te gebruiken. Luiers zitten vaak in de babyboxen en ook luiertaarten gekregen. Het duurde echt wel even voor ik door die voorraad heen was.