Hallo,
Ik ben momenteel in verwachting van een meisje en ik ben opzoek naar leuke kleding. Ik heb zelf een zoontje waar ik altijd zoveel leuke kleding voor kan shoppen bij Zara, h&m, next etc. Maar nu bij een meisje vind ik het shoppen echt vreselijk, alles is zo tuttig of juist heel neutraal. Kantjes, roze, strikjes.. dus niet echt onze stijl. Heeft iemand tips voor winkels of merken met een wat stoerdere stijl? Vooral voor de babymaatjes, want vanaf 1 jaar heb ik wel alweer genoeg leuks gezien.
Alvast bedankt!!
Wat grappig! Ik krijg nu een meisje na een jongen en ben zo blij heb een kast vol kleding heerlijk geshopt met name bij H&M.
Ik denk dat de echt babymaatjes in stoerdere stijl je eerder naar genderneutraal gaat? Of vind je spijkerjurkjes bijvoorbeeld stoer genoeg? Heb ik bij H&M en bij de hema vandaan. Tuinbroekjes ook. Ik heb van Name it zwarte romper met zwarte flare dus ook best stoer
Ik heb zelf een heel stoer meisje. Ik vind het merk NEXT op Zalando erg leuk. En verder heb ik haar shirtjes van de prenatal of h&m en dan doe ik er vaak een spijkerbroekje of flared broekje onder
Hahaha zo herkenbaar. Al dat stomme kant en frutsels overal aan. Ik heb nu bij 16 maanden vaak jongensbroek met meisjes trui combi, of andersom. En toen ze baby was vond ik de bamboo rib broekjes van hema heerlijk, met een jongens of meisjes shirt er op.