10 Reacties

11 uur geleden

Wat grappig! Ik krijg nu een meisje na een jongen en ben zo blij heb een kast vol kleding heerlijk geshopt met name bij H&M. Ik denk dat de echt babymaatjes in stoerdere stijl je eerder naar genderneutraal gaat? Of vind je spijkerjurkjes bijvoorbeeld stoer genoeg? Heb ik bij H&M en bij de hema vandaan. Tuinbroekjes ook. Ik heb van Name it zwarte romper met zwarte flare dus ook best stoer

11 uur geleden

Ik heb zelf een heel stoer meisje. Ik vind het merk NEXT op Zalando erg leuk. En verder heb ik haar shirtjes van de prenatal of h&m en dan doe ik er vaak een spijkerbroekje of flared broekje onder

11 uur geleden

Zoals dit, maar ook wel eens wat meer kleurrijk hoor

11 uur geleden

En ik heb op de jongensafdeling ook wel broekjes geshopt toen ze kleiner was hoor🙈

10 uur geleden

Ik slaag meestal wel bij zeeman en H&M, kijk ook wel vaak bij de jongens voor haar 🤗

9 uur geleden

Reactie op EA150425

Ik heb zelf een heel stoer meisje. Ik vind het merk NEXT op Zalando erg leu ...
Een tip, op Zalando zijn de artikelen van Next vaak duurder dan op de website van Next zelf. Verder idd leuke kleding!

9 uur geleden

Kijk eens voor Bakkaboe en Kokonoko, wordt verkocht oa via kixx.nl Ik hou ook niet van al die kraagjes en ruches, vind deze merken vaak erg leuk :)

9 uur geleden

Dankjewel voor de tips! Ga zeker even alles nakijken. En de tip van de jongensafdeling had ik nog helemaal niet aan gedacht, heel handig.

9 uur geleden

Reactie op خ

Een tip, op Zalando zijn de artikelen van Next vaak duurder dan op de websi ...
Oeh dankje!

3 uur geleden

Hahaha zo herkenbaar. Al dat stomme kant en frutsels overal aan. Ik heb nu bij 16 maanden vaak jongensbroek met meisjes trui combi, of andersom. En toen ze baby was vond ik de bamboo rib broekjes van hema heerlijk, met een jongens of meisjes shirt er op.