46 Reacties
vorige week
Wij zijn er denk ik voor ons meisje al uit. Dit is ons namenlijstje waar wij uit gekozen hebben (tenzij we nog iets tegenkomen wat we nóg leuker gaan vinden):
- Noé
- Lily
- Juul
- Novi
- Soof
- Belle
- Jula
- Bobbie
- Noï
vorige week
Reactie op Demitro
Ik vind bobbie zooo leuk
Ik vond hem ook fantastisch, maar hier werd hij uiteindelijk (helaas) afgeschoten door mijn vriend 😂
vorige week
Reactie op Demitro
Zoooo jammer!! Echt in m’n top 3 namen
Jaaa hier ook! Helemaal verliefd op, alhoewel ik dat nu ook wel echt ben op de naam voor ons meisje nu die we haar willen geven 🥰
vorige week
Onze dochter heet Vajèn. En we hebben al een eventuele jongensnaam, maar meisjesnaam nog niet.
Ik vind Marijn erg leuk. Mijn man niet.
Marit, Marin, Britt, Jasmijn vind ik allemaal erg leuk. Mijn man nijgt meer naar Mia, Yara.
Nog genoeg stof tot nadenken dus.
vorige week
Ik vind Wies en Elin echt heel leuk.
Alleen mijn man vindt beide namen niks. Vind dat echt zoo jammer
4 dagen geleden
Ik vind mia, mara, amara, saar en lott heel leuk. Mijn man… zegt bij alles mwahh 😅 stel het is een meisje dan wordt het nog een lange zoektocht
3 dagen geleden
Shira.. Was al de naam die ik had voor m’n eerste (wat achteraf een zoon bleek te zijn na dat ze eerst een dochter zeiden) nu krijgen we wel echt een dochter en blijft die naam nog wel hangen. Sta wel open voor andere namen, maar wie weet wordt dit hem wel.. nog even opzoek gaan naar andere namen