9 Reacties

3 maanden geleden

Hoi 👋🏻 Ik heb de app MediMama… Hierin staat alles over medicatie en ook neusspray dat je moet weten…. Hopelijk helpt de app je hiermee

3 maanden geleden

Neem contact op met je huisarts ik ben er een tijd geleden van af gekomen door een corticosteroïde neusspray in combinatie met een neuszalf om de slijmvliezen weer vochtig te maken. Het duurt ff voordat je er van af bent maar het komt goed

gisteren

Ik ben er vanaf gekomen gelukkig ! Eerst met een spuit van de Welkoop, nu heb ik m'n rhino horn binnen van Temu 😂 als het voor 2 euro kan waarom dan 20 betalen dacht ik zo. Hoe is het inmiddels?

gisteren

Spuit kost ook maar 1 euro trouwens

gisteren

Reactie op MissVerstand

Ik ben er vanaf gekomen gelukkig ! Eerst met een spuit van de Welkoop, nu h ...
Wat doe je hier precies mee? Want alleen mijn neus spoelen met water en zout is voor mij dus niet genoeg.........😅 Ik kamp ook al jaren met een verslaving. Mijn zoontje is gelukkig gezond geboren bijna 3 jaar terug. Maar was me er toen niet van bewust dat, het echt schadelijk kan zijn. Maar er vanaf blijven is zo moeilijk.

gisteren

Ik had ook een neussprayverslaving en bij mijn vorige zwangerschap hele zwangerschap gebruikt. Kan gewoon hoor

gisteren

Reactie op Ashja

Wat doe je hier precies mee? Want alleen mijn neus spoelen met water en zou ...
Ja spoelen en dat dan een week volhouden. Ik heb een paar slechte nachten gehad en rechtop gelegen met mijn hoofd.. echt gewoon cold turkey afkicken zeg maar! Ik gebruik nu alleen nog snurkpleisters om vrijer te ademen...

16 uur geleden

Ik gebruik het minimaal. Alleen voor het slapen 1 neusgat. Een goede nachtrust is ook belangrijk

14 uur geleden

Ik gebruik de zoutoplossing neusspray en als het echt niet gaat voor het slapen, de kindervariant met 0,5 ml ipv 1 ml. Scheelt toch een beetje en werkt even goed voor mij.