Hoi! Im week 8 pregnant now and i start using bio oil now
What other options you think is the best?
Hoi! Ik ben nu 8 weken zwanger en ik begin nu met Bio-Oil.
Welke andere opties vind jij het beste?
Hi!
ik ben onlangs bevallen en heb altijd gebruik gemaakt van deze olie. ben er zonder stretchmarks vanaf gekomen
wellicht genen maar het is de moeite zeker waard!
succes met je zwangerschap🩷
Ik heb vorige zwangerschap Weleda mama olie gebruikt en zonder stretch marks geëindigd. Maar het schijnt dat het vooral genetisch bepaald wordt en niet echt voorkomen kan worden met olie smeren
Klopt, het is de 2e of 3e huidlaag waar de scheuren in ontstaan. Hydrateren ...
Ja het kan natuurlijk geen kwaad, ik ga het ook zeker deze keer weer doen.
Ik vond het ook gewoon een heel fijn verwenmomentje om savonds voor het slapengaan mijn buik zachtjes te masseren met olie en dan de baby voelen bewegen 🥰
Ik heb de massage bar van lush genaamd “the bump”. Dat is eigenlijk gewoon een solid olie die je lekker kan masseren over je buik. Ook had ik nog een huid olie van de Kruidvat staan met volgens mij iets van jojoba en amandel er in dus die gebruik ik ook af en toe. Als t maar lekker vet is!
I used bio oil my whole last pregnancy, but forgot my sides 😅. I have no marks except from the places that I forgot. So I’m going to start this time around again.
Dit staat op de Engelstalige websites: Bio-Oil is safe to use during pregnancy, due to the low levels of vitamin A that is included in the product. However, healthcare experts recommend not to use more than 110ml a day if you are expecting.
Dus het kan wel, smeer alleen niet teveel!
Ik gebruik Palmers Cocoa Butter Formula Massage Lotion. Had gelezen dat in ...
Ik weet dat vitamine a zoals in bijvoorbeeld lever producten met mate gegeten moet worden. Maar als je het op je huid smeert, dan consumeer je het niet en zou het toch niet schadelijk moeten zijn?