49 Reacties
3 weken geleden
Persoonlijk zou ik zelf, voor je een klacht indient, eerst het gesprek aangaan op de BSO met de medewerkers en vragen hoe het precies ook is gelopen en wat verklaringen vanuit hun zijn.
Vanuit daar kan je dan verder beslissen wat je wil doen.
Ik ben het wel eens dat het bijzonder gedrag is met bijzondere uitspraken, daar zou ik ook niet blij mee zijn.
3 weken geleden
Nou meid ik al er al gestaan en gevraagd of ze wel goed bjj hun hoofd zijn om kids met die enge vent te laten aub pas op jou moeder gevoel zit 100% goed niet twijfelen en aan de bel trekken voordat je straks te laat bent en hij wel de kans krijgt om iets bij de kindjes te doen!!
3 weken geleden
Reactie op Demitro
Wow!!! Heel heftig. Zou er echt naar toe gaan en klacht indienen! Bizar
Ja ik schrok enorm dat hij zo lang alleen daar was en een danspel kon doen terwijl de pedagogisch medewerkers uit zicht waren maar ook gewoon brutaal van hem om naar binnen te gaan
3 weken geleden
Reactie op Roosje2702
Nou meid ik al er al gestaan en gevraagd of ze wel goed bjj hun hoofd zijn ...
Ik heb een heel naar gevoel en me gevoel zegt dat het gewoon echt niet klopt. Ze verteld het en ik krijg er letterlijk buikpijn van ! Maar ook omdat ik weet dat het geen nette man is . Hij maakt zo vaak rare seksuele opmerkingen
3 weken geleden
Reactie op leonieh01
Mijn nekharen gaan hier van overeind staan. Heb zelf misbruik meegemaakt en ...
Jaa dat wilde ik wel maar die hebben natuurlijk niks gezien. Ze kennen de man in kwestie wel en hoor hun af en toe ook weleens een opmerking maken na elkaar zoals “ jaa even opletten dat ie niet te lang blijft hangen”.
3 weken geleden
Reactie op Roosje2702
Nou meid ik al er al gestaan en gevraagd of ze wel goed bjj hun hoofd zijn ...
Ze waren helaas al dicht. Mijn dochtertje evalueert haar dag altijd met naar bed gaan
3 weken geleden
Reactie op Demitro
Ja bizar. Maar je overdrijft zsker niet
Dankje wel ! Ik twijfel echt of ik niet “te beschermend” reageer.
Het is een grote bso met 4 groepen en het is wel vaker dat er iemand even naar de keuken loopt of een overdracht doet in de gang of even naar een andere groep.
Maar ik vind dit te ver gaan .
Ik vind het een heel naar idee dat zij bij hem op schoot zat en hij haar terug trok en er niemand was
3 weken geleden
Reactie op VreedzamePier148679
Dankje wel ! Ik twijfel echt of ik niet “te beschermend” reageer.
Het is e ...
Deze tijd moet je wel zo zijn!! Alle die dingen die je hoort goed dat he alert bent
3 weken geleden
Oh ik krijg hier helemaal rillingen van. Ik zou maandag gelijk verhaal gaan halen!! Dan moeten ze maar met die vader gaan afspreken dat hij zich netjes moet melden als hij zijn kind komt ophalen, dit is echt niét oké. Daarnaast ook niet goed dat de kinderen zo lang alleen worden gelaten op de BSO dat dit kan gebeuren.
3 weken geleden
Reactie op Demitro
Nee dit is echt een hele goede en gezonde reactie van je. Denk dat meer oud ...
Helemaal mee eens! Heel goed dat je zo reageert en je het zo veel doet! Ipv te denken mn kind zal het wel verkeerd hebben gezien/gemerkt, het zal wel meevallen.
Hopelijk viel het ook mee en is het anders gelopen dan je nu wellicht denkt, maar super dat je zo alert bent !😊
3 weken geleden
Ik ben zelf werkzaam in de kinderopvang. Ik begrijp je gevoelens. Als ik je een advies mag geven, zou ik as maandag bellen en dat je graag een gesprek wilt met de mentor van je dochter en de leidinggevende. Ik zou ook aangeven waarover je een gesprek wilt hebben. Ik hoop dat zij de urgentie hiervan oppakken. Succes!
3 weken geleden
Wauw nee ik zou hier zeker een punt van maken, tegenwoordig weet je het echt niet meer. Kijk naar het voorbeeld van laatst op die school in Zoetermeer, heel veel ouders hadden daar ook een raar gevoel over die man en uiteindelijk bleek dat gevoel te kloppen.