13 Reacties
16 uur geleden
Wij hebben destijds voor een peuterbedje gekozen. Vonden we toen een prettig idee vooral omdat ze niet zo verloren zou liggen in een groot bed en ze vaak wat lager zijn. Maar uiteindelijk hadden we net zo goed ene eenpersoonsbed kunnen kopen met een bedrekje denk ik. Ook veel makkelijker in beddengoed maten 🙈 nu krijgen wij de 3e dus de peuter ligt in t peuterbed en die van 4 heeft een eenpersoonsbed dus dat is dan wel weer handig. Maar het voelde ook een beetje alsof je maar blijft schuiven met die bedden, want ze zou nu niet meer comfortabel in het peuterbed liggen qua ruimte! Lange dame maar ook erg bewegelijk in haar slaap
16 uur geleden
Reactie op THS
Onze eerste is 2,5 als de baby komt en wij hebben voor een 1 persoonsbed ge ...
Waar heb je dit bed gekocht of heb je een linkje? Klinkt als een ideale oplossing
11 uur geleden
Wij hebben een groter ledikant 140x70 matras. Daar kan hij nog een poos mee vooruit. Maar volgens mij is dit het formaat van een peuter bed. Voor de 2de die op komst is heb ik een normaal ledikant 120x60 matras. En als de eerste toe is aan een normaal bed gaan we denk ik gelijk over naar 1 persoons.
4 uur geleden
Onze dochter is ongeveer twee jaar als de kleine komt. Voor haar hebben we wel echt een peuterbed gekocht, voor het geborgen gevoel ook, anders ligt er zo’n mini mensje in zo’n heel groot bed. De overgang vinden wij persoonlijk te groot van ledikant naar al een bed van 90x200 cm, daarom het peuterbed als tussenstap.
Schoonzusje heeft net haar zoon van 4 naar een 1 persoonsbed gelegd, maar ook zij zegt het bed is groot genoeg voor dat mannetje! Hij vond het eerst zelfs erg spannend om er in te gaan slapen!
4 uur geleden
Wij hebben onze dochter met 2 jaar in een junior bedje gelegd maar dat was geen succes. Ze liep er telkens uit en gooide allemaal spullen van de trap en is snel gestopt met haar middagslaapje. Nu bij baby 3 krijgt onze 2e dochter en doorgroei ledikant van 70x140 die we pas ombouwen naar het juniorbed als ze er zelf aan toe is 🙈 dus denk dat het heel erg ligt aan wat voor type kind je hebt waar ze goed op gaan