37 Reacties

vorige week

Hier ook 🙋🏼‍♀️.. vreselijk! Slaap überhaupt niet diep en áls ik slaap; droom ik zo bizar (en veel) dat het ook niet fijn is.

vorige week

Reactie op Monique1991!

Hier ook 🙋🏼‍♀️.. vreselijk! Slaap überhaupt niet diep en áls ik slaap; dr ...
En ik moet ook al weer zooooveel plassen , bleeeehhh

vorige week

Reactie op Baby_2324

En ik moet ook al weer zooooveel plassen , bleeeehhh
Ooooh ja dat ook ja! Zo fijn 🫠

vorige week

Reactie op Monique1991!

Ooooh ja dat ook ja! Zo fijn 🫠
Kan wel janken, moet straks gewoon weer aan staan voor die andere twee blagen. Ik ga nog even proberen 2 uurtjes te pakken voor ze wakker zijn 🤣🤣

vorige week

Hier ook best herkenbaar. Met mijn eerste zwangerschap had ik hier ook geen last van, inderdaad pas tegen einde vanwege bekkenpijn. Deze zwangerschap begon de eerste 11 weken met helemaal geen diepe slaap meer 😢. Gelukkig is het de 10 weken erna wel goed gegaan met slapen. Nu sinds ik 21 weken ben gaat het opeens weer rommelig. Ik droom zó veel en bizar, moet al 3x plassen in de nacht en kan soms uren wakker liggen. 🫠 Acupunctuur en acupressuur helpen mij hier best goed bij om toch in slaap te vallen! Misschien ook een tip voor jullie.

vorige week

Dit is mijn eerste zwangerschap en vanaf week 15 begon het, onrustige dromen en heel vroeg wakker worden en niet meer in slaap kunnen vallen. Ik begon zonder koffie, maar zit nu weer aan de koffie om m’n dagen door te komen, niet meer dan 2 kopjes per dag. Ook alleen maar dromen dat dingen super slecht gaan met mijn kindje, en dan bij de echo en verloskundige is alles oké, maar denk gewoon veel angsten over dingen die mis kunnen gaan en dus eerste kindje

vorige week

Hier ook zoveel last van. Uren uren wakker liggen

vorige week

Ben bang dat het er weer eentje wordt vannacht, kan nu al slecht in slaap komen pffffff

vorige week

Reactie op Baby_2324

Ben bang dat het er weer eentje wordt vannacht, kan nu al slecht in slaap k ...
Ik sluit ook weer aan, inmiddels ook alweer een hele tijd wakker 🤡
Yup, lig inmiddels weer 3u wakker en geen uitzicht op snel inslapen zo te voelen

vorige week

Hier ook al wakker sinds 2:30 uur. En ik werd niet eens wakker omdat ik moest plassen. 😭

vorige week

Hier ook veel wakker geweest vannacht. Mijn buik was ook gevoelig,dus misschien had dat ermee te maken.

vorige week

Had er last van vanaf mn 19e week en ben nu 22 weken. Altijd rond 2uur wakker

vorige week

Deze magnesium werkt bij mij goed!! Als ik het niet slik word ik rond 02.00 uur wakker en lig ik wakker, maar als ik het wel slik kan ik na een keer plassen gelijk doorslapen.

vorige week

Kan ik vandaag eindelijk slaap inhalen, ligt ik zelf wakker 😁
Hier ook veel meer wakker dan voor de zwangerschap! Afgelopen weken door n pijnlijke heup, dat zakt gelukkig wat af! Val gelukkig wel redelijk snel weer in slaap, behalve als er werk perikelen door t hoofd beginnen te spoken ;) Ik heb ook magnesium besteld!
Hier al 2 uur klaarwakker. Ik heb vandaag een volle ochtend waar ik nu al tegenop zie 😮‍💨

vorige week

Heb er afgelopen 2 dagen erg laat van. Rons 3 uur pas in slaap kunnen vallen. Zelf geef ik mijn hormonen en blaas de schuld🤭 wat fijn om in zo een forum meerdere ervaringen te kunnen lezen.

6 dagen geleden

Nu al weer zin in deze nacht… 😅😅

6 dagen geleden

Reactie op Liesjeee123

Nu al weer zin in deze nacht… 😅😅
Ik ook, elke nacht een feestje 😂