9 Reacties
5 dagen geleden
Lastig he, ik ben hier ook naar opzoek. Ik heb voor nu maar leggings enz van de zeeman in maatje groter maar ik kan tot nu toe ook nog niks vinden. Ik lees even mee
5 dagen geleden
Reactie op Daan2705
Welke leggings heb jij? Ik ben zo bang dat het me zo dik maakt omdat het zo ...
Ik heb gewoon van die 'goedkopen' zwarte leggings voor onder jurkjes. Ik heb vaak van die lange truien erover.
5 dagen geleden
Ik koop mijn zwangerschapsbroeken (ook jeans) bij h&m. Ze zijn iets te kort, maar ik vind ze wel comfortabel zitten! Heb broekmaat 52 en koop een xxl bij h&m.
5 dagen geleden
Reactie op SlimmeRiff543760
Ik koop mijn zwangerschapsbroeken (ook jeans) bij h&m. Ze zijn iets te ...
En ik heb er ook eentje van Love2wait, maar wel alweer 4 jaar geleden gekocht. Weet niet hoe hun collectie nu is/valt.
5 dagen geleden
Ik heb een zwangerschapsspijkerbroek van C en A, die heeft van dat elastiek aan de binnenkant om de maat aan te passen. Dus niet bovenaan de buikband, maar waar de riem er doorheen zou gaan zeg maar. Misschien dat dit een oplossing is? Heb zelf maat 40 dus kan weinig nuttigs zeggen over maat 50
2 dagen geleden
Ik heb flared broeken van de prenatal. Ook gewoon normale zwarte. Ik draag zelf 46/48 en kan hier makkelijk een L aan. XL zou jij sowieso wel moeten passen daar!!