1099 Reacties
4 maanden geleden
Ik was de afgelopen week erg misselijk, pijnlijke borsten veel plassen.. en nu geen symptomen meer 馃様
4 maanden geleden
Met een snelle beweging of al ik veel beweeg voel ik wel wat krampjes en zere borsten.
4 maanden geleden
Reactie op VindingrijkeHemel953304
Ik heb ook licht zeurende kramp in mijn baarmoeder
Ik ook, herken t van mn eerste zwangerschap. Toen dacht ik dat ik een buitenbaarmoederlijke zwangerschap had haha, nu herken ik het gevoel 馃ぃ
4 maanden geleden
Ik ook, herken t van mn eerste zwangerschap. Toen dacht ik dat ik een buite ...
Haha dat dacht ik bij m鈥檔 eerste zwangerschap ook. Voel het vooral aan de linkerkant, was de vorige keer ook zo 馃槆馃ゲ
4 maanden geleden
Ik ook, herken t van mn eerste zwangerschap. Toen dacht ik dat ik een buite ...
Hier ben ik dus heel bang voor hoe haal ik het weer in me hoofd 馃槄
4 maanden geleden
Reactie op Firsttimemom28
Hier ben ik dus heel bang voor hoe haal ik het weer in me hoofd 馃槄
Heb je dat eerder meegemaakt? Buitenbaarmoederlijke zwangerschap?
4 maanden geleden
Hoi allemaal! Ik ben nieuw hier, blijkbaar zwanger, al twijfel ik nog een soort van ofzo omdat het streepje op de zwangerschapstest nog zo licht is. Morgen nog een keer proberen. Ik heb gevoelige borsten, ook beetje last van onderrug en moe ja, sneller buiten adem ofzo. Herkennen jullie dit?
4 maanden geleden
Reactie op Waniszwang
Hoi allemaal! Ik ben nieuw hier, blijkbaar zwanger, al twijfel ik nog een s ...
Herkenbaar! Denk dat je twijfel overbodig lijkt te zijn. Hier 4 testen gedaan en zwanger van de tweede. 9 sept een echo
4 maanden geleden
Ik heb last van krampen, vermoeidheid, heel de tijd honger, maar ook misselijk, helpt als ik wat eet hahaha. En zere borsten! 馃き
4 maanden geleden
Ik heb ook z贸veel waterige afscheiding. Al paar dagen voor mijn NOD. Vorige zwangerschap ook gehad!
4 maanden geleden
Al een paar dagen misselijk en soms wat lichte krampjes. Ben ervan overtuigd zwanger te zijn, maar tot nu toe negatief... hopelijk overmorgen (vermoedelijk nod) positief . Word er onzeker van
4 maanden geleden
Reactie op VindingrijkeHemel953304
Ik heb ook licht zeurende kramp in mijn baarmoeder
Ik herken dit wel en merk dat ik er steeds onzeker door wordt, bang dat het mis gaat. Na een missed abortion (waarvoor medicatie en curretage) en chemische zwangerschap + veel negatieve zwangerschapstesten is mijn vertrouwen in m'n lichaam een beetje weg. Terwijl ik ergens wel een goed gevoel erover heb dit keer, dat had ik de vorige keren niet 馃槄