9 Reacties

gisteren

Ik denk dat dit per persoon verschilt wat fijn is. Ik zou naar een woonwinkel gaan en proberen. Ikea heeft wat goedkope goede opties. Maar zijn zat verschillende alternatieve winkels. Wij hebben ooit een stoel bij loods 5 outlet gekocht die we gaan gebruiken als stoel op de kamer.

gisteren

Ik heb er 1 van quax de duurdere, super fijn ding

gisteren

Wij hebben op beide kinderkamers (2,5jr en 1jr) een stoel staan. Armleuningen zijn inderdaad fijn, een voetenbankje vind ik ook fijn, en de tweede stoel heeft ook een hoge leuning bij het hoofd zodat ik er helemaal in kan hangen zegmaar

Reactie op HapppyMommm

Wij hebben op beide kinderkamers (2,5jr en 1jr) een stoel staan. Armleuning ...
Klinkt fijn, weet je zo waar je de stoel met hogere leuning van is?

gisteren

Ik heb die van ons van de Jysk! De voetensteun hebben wij er ook bij. Heerlijk hoge rugleuning met ook steunen aan de zijkanten van ‘t hoofd. De stoel hadden we al voor het lezen etc. maar komt nu goed uit!

17 uur geleden

Reactie op PittigeLicht189596

Klinkt fijn, weet je zo waar je de stoel met hogere leuning van is?

11 uur geleden

Bestaat Sklum in Nederland? Heb hem daarvan, heel fijn en relatief best goedkoop

5 uur geleden

Wij hebben er een van VidaXL. Die is best prima, was niet al te duur en heeft armleuningen. Hij was destijds beschikbaar in veel verschillende kleuren, dus altijd wel iets wat bij de rest van de kamer past. Wel legde ik vaak nog even een kussentje op de armleuning voor het voeden, omdat de armleuningen zelf wel vrij smal zijn. Wat ik er soms wel wat vervelend van vind, is dat de rugleuning vrij kort is. Als ik opnieuw een stoel zou uitkiezen, zou ik een wat hogere rugleuning belangrijker vinden dan de armleuningen. Want je zit vaak ook 's nachts te voeden, dan ben je moe en wil je je hoofd het liefst even kunnen laten rusten....

4 uur geleden

Reactie op Femkers

Ik heb er 1 van quax de duurdere, super fijn ding
Inderdaad, quax de luxe schommelstoel. Duur, maar elke euro waard! Zit enorm comfortabel. Hiier elke dag gedurende 2 jaar vaak meermaals gebruikt en merk nog niks van verschil!