249 Reacties

3 maanden geleden

Tot nu toe weinig kwaaltjes. Soms wat misselijk en vermoeidheidsdipjes in de middag. Ik ben uitgerekend op 3 mei 2026. Mijn dochtertje is geboren op 3 mei 2024, ze krijgt nog steeds borstvoeding. 🤱

3 maanden geleden

Volgens mijn berekening 1 mei, ben erg moe en veel buikkrampjes + weinig tot geen eetlust!

3 maanden geleden

Met mij gaat het ook goed! Ben heel erg moe en mijn tepels doen heel erg pijn, vanochtend moest ik voor het eerst overgeven. Voel me nu prima , volgende week mijn echo eindelijk

3 maanden geleden

Ik ben 3 mei uitgerekend en ik heb vooral last van pijnlijke borstel en een vieze smaak in mijn mond continu. Ook een beetje misselijkheid zo op de achtergrond.

3 maanden geleden

Uitgerekend op 3 mei. Al vrij vroeg veel misselijk. Pijnlijke tepels en last van winderigheid. Verders gaat het goed. Over 2 weken echo 😁 Dus lekker aan het aftellen!

3 maanden geleden

Hier verminderde eetlust, lichte misselijkheid en rugpijn!

3 maanden geleden

Reactie op Demitro

Volgens mijn berekening 1 mei, ben erg moe en veel buikkrampjes + weinig to ...
Hier precies hetzelfde!! 🥹❤️ 1 mei, moe, krampjes en weinig eetlust

3 maanden geleden

4 mei hier! Mijn borsten doen echt enorm veel pijn. Daarnaast lijkt ik net op mijn vriend qua gasvorming... Nog drie weekjes en dan mag ik ook eindelijk naar mn eerste echo

3 maanden geleden

Ik ook 1 mei! Borsten zijn mega groot en pijnlijk. Verder eigenlijk vrijwel geen last, dingen komen een beetje met vlagen. Zo had ik vorige week een opgeblazen buik en moe. Maar dat valt nu wel weer mee

3 maanden geleden

6 mei! Een hoge hartslag voor mijn doen en geen zin en puf hebben om te sporten. Hardlopen zie ik echt niet zitten terwijl ik dat voorheen 3x per week deed. Voor de rest weinig eetlust maar wel zin in koude melk en drop

3 maanden geleden

3 mei uitgerekend! Eigenlijk nog weinig kwaaltjes. Soms een beetje misselijk en wat last van een opgeblazen gevoel / winderigheid. Soms maak ik me wel zorgen doordat ik nog niet mega veel of heftige kwaaltjes heb

3 maanden geleden

Ik 7 mei! Bij mij is het erg wisselend. Ik heb voornamelijk last van hartkloppingen en krampjes..

3 maanden geleden

2 mei! Alleen gevoelige tepels en ben ontzettend opgeblazen. Volgende week donderdag al met 6+6 echo!

3 maanden geleden

2 mei volgens eigen berekening uitgerekend. Dinsdag 16 september eerste echo kan niet wachten!!! Pijnlijke borsten af en toe krampen met draaien in bed soms bandenpijn en erg opgeblazen gevoel Verder voel ik me goed beetje moe wat minder energie maar het is goed te doen!

3 maanden geleden

2 mei uitgerekend, 11 september eerste echo zo spannend weer, heb af en toe wat krampjes, en misselijk
7 mei. Pijnlijke tepels, zeer zeurend gevoel in de liezen, stekende pijn bij niezen en snel opstaan, opgeblazen, raar dromen en wakker liggen, steekjes / krampen in onderbuik. Was wat dagen misselijk in de ochtend, maar dat is nu weg

3 maanden geleden

Ik sluit me ook graag aan 🙋🏼‍♀️ 2 mei uitgerekend! Hier sinds gisteren erg misselijk, komt in vlagen, ben momenteel nog op vakantie dus dat is wat minder maarja.. bij mijn dochtertje begon het later. Verder gaat het wel goed, wel erg veel dromen 🫣

3 maanden geleden

3 mei uitgerekend! Maar tot nu toe voel ik me nog vrij goed. Af en toe wat lichte vlagen misselijkheid en lichte hoofdpijn.

3 maanden geleden

1 mei uitgerekend Tot nu toe niet veel klachten alleen pijnlijke borsten en erg moe

3 maanden geleden

1 mei uitgerekend, vandaag vanaf de ochtend tot ongeveer 16.00 uur misselijk geweest en ook 1x overgegeven. Zie erg op tegen de werkweek en vind het lastig hoe ik dit nu aanpak met eten... Verder ook vooral dankbaar