274 Reacties

2 maanden geleden

Hoihoi, volgens eigen berekeningen op27 mei uitgerekend! Eerste zwangerschap en ontzettend spannend. Echo staat voor 16 oktober gepland. Eigenlijk alleen vooral heel moe en wat misselijk.

2 maanden geleden

Hii, ik ben 30 mei uitgerekend. Eerst zwangerschap en ben eigenlijk wel beetje “onzeker” omdat ik ook weinig symptomen ervaar. 14 oktober onze eerst echo🥹🤍

2 maanden geleden

Hi, ik ben 24 mei uitgerekend. Eerste zwangerschap en vind het tot nu toe heel spannend. Eerste echo staat gepland op 8 oktober. Ik ben ontzettend moe en in de ochtend last van misselijkheid.

2 maanden geleden

Heyhey, ik ben uitgerekend op 27 mei. 🌸 Het is mijn eerste zwangerschap. De laatste 3-4 dagen heb ik weinig symptomen, maar verder gaat het echt prima. Heel spannend en ontzettend blij!

2 maanden geleden

Dit is mijn tweede zwangerschap. Maar na 7 jaar weer zwanger dus wel weer spannend. 24 mei uitgerekend en mijn eerste echo staat op 24 okt ingepland

2 maanden geleden

Reactie op WilskrachtigeEik347816

Hoihoi, volgens eigen berekeningen op27 mei uitgerekend! Eerste zwangerscha ...
Onze data zijn precies hetzelfde. Ik wil eigenlijk VK bellen om een week eerder afspraak te vragen gewoon uit ongeduld 🫣

2 maanden geleden

Hii, ik ben 30 mei uitgerekend. Eerst zwangerschap en ben eigenlijk wel bee ...
Spannend hè die eerste zwangerschap, hier net zo! ✨

2 maanden geleden

Reactie op Baby CM

Hi, ik ben 24 mei uitgerekend. Eerste zwangerschap en vind het tot nu toe h ...
Ooh wat een vroege echo! Nog heel eventjes geduld maar ☺️

2 maanden geleden

Reactie op GeduldigeEcho374755

Dit is mijn tweede zwangerschap. Maar na 7 jaar weer zwanger dus wel weer s ...
Ooh dan moet je nog wel even geduld hebben tot de echo! Ik ben naar eigen berekening 31 mei uitgerekend en heb 21 oktober de echo gepland staan. :)

2 maanden geleden

Reactie op Rfsena

Onze data zijn precies hetzelfde. Ik wil eigenlijk VK bellen om een week ee ...
Ik snap het helemaal! Ik heb te veel naar mijn man en werk gekeken... Kon een week eerder terecht, maar ja he!

2 maanden geleden

Reactie op WilskrachtigeEik347816

Ik snap het helemaal! Ik heb te veel naar mijn man en werk gekeken... Kon e ...
Soms gaat het gewoon zo! Belangrijkste is dat we nu allebei mogen aftellen 🥳

2 maanden geleden

Hoi allemaal. Hier uitgerekend op 26 of 27 mei. Het is mijn 4e zwangerschap en voel me naar omstandigheden nog heel goed! We hebben in mei een missed abortion gehad en 4 weken daarna is ons oudste zoontje op de IC terechtgekomen met een hartritmestoornis. Gelukkig is alles nu stabiel. Ik ben qua lichamelijk benieuwd vanaf n week of 7, meestal is dat even wat pittig met de misselijkheid. We gaan het zien... 6 oktober de 1e echo. Nog eventjes wachten dus😊.

2 maanden geleden

Reactie op M00nchild

Hoi allemaal. Hier uitgerekend op 26 of 27 mei. Het is mijn 4e zwangerscha ...
Heftige periode achter de rug! Fijn dat je je goed voelt :) Opzich best snel al de echo gepland staan, nog even geduld! 😊

2 maanden geleden

Hey, vooralsnog 29 mei uitgerekend. 15 oktober eerste echo. Morgen 5 weken. Vooralsnog weinig last. Heb het de hele dag ijskoud en in de avond pas warm. Borsten zijn ook mega gevoelig. Vandaag erg moe en in de loop van de middag zeurende misselijkheid. Ik ben heel benieuwd 15 oktober en dit is de 1e zwangerschap

2 maanden geleden

Ik ben 26 mei uitgerekend! Voor mij is dit de 2e zwangerschap, ik heb al een dochtertje van december 2023. Mijn eerste echo staat gepland op 15 oktober. Ik kan me nog goed herinneren dat ik bij mijn eerste zwangerschap echt de dagen vooruit keek tot de eerste echo, maar merk dat ik er dit keer veel relaxter in sta! Qua symptomen heb ik gelukkig vrijwel nergens last van, ik merk enkel dat mijn reukvermogen een stuk sterker geworden is en dat ik veel sneller iets vind stinken.

2 maanden geleden

Ik ben 30 mei uitgerekend, 2de zwangerschap

2 maanden geleden

Hee allemaal, Afgelopen jaar 3 miskramen gehad, waarvan ook 1 missed abortion in mei. Nu zwanger van hopelijk ons 2e kindje. Hebben een zoontje die in november 3 wordt. Merk dat ik nog niet heel ‘blij’ kan zijn omdat ik veel te bang ben dat er iets niet goed gaat. Ik ben met vlagen misselijk en heel erg moe. Vandaag 5+1☺️

2 maanden geleden

Ojaa, 28 mei uitgerekend 😂

2 maanden geleden

Goedemorgen meiden, allemaal gefeliciteerd met jullie zwangerschap 🩷🩵 een vraagje gister testen ik positief, dat was een hele verassing want mijn man heeft traag en weinig zaad. Nu heb ik vanmorgen weer getest met ochtend urine en die test was minder positief dan de testen van gister dat was middag urine moet ik me zorgen maken? Ik kom uit op 28 mei met een cyclus van 25 dagen de laatste en 24 augustus eerste dag van laatste menstruatie alvast bedankt lieve groetjes

2 maanden geleden

Uitgerekend 26 mei, vandaag maar eens Vk bellen voor echo. Dit is mijn 2e zwangerschap. Merk ook dat ik wat relaxter ben. Heb al 2 weken gekke metaalachtige smaak in mn mond. Verder nog weinig symptomen. Bij eerste was ik extreem moe