493 Reacties

4 maanden geleden

Uitgerekende datum 8 mei馃嵓馃懚

4 maanden geleden

Gezellig ik doe mee hoor!

4 maanden geleden

Reactie op anoukkie27

Gezellig ik doe mee hoor!
Mijn uitgerekende datum is 8 mei馃ぐ馃槉

4 maanden geleden

Reactie op anoukkie27

Mijn uitgerekende datum is 8 mei馃ぐ馃槉
Jeej! Die van mij ook. Hoe voel je je?

4 maanden geleden

Reactie op Juli毛tteee2

Jeej! Die van mij ook. Hoe voel je je?
Wel prima eigenlijk! Wel sinds vrijdag meer vermoeid ik heb het gevoel dat ik de hele dag wel kan slapen, maar als ik dan slaap dan heel onrustig en weer van die rare dromen 馃ぃ馃槄. En ik heb wat buikkrampjes maar verder mag ik nog niet klagen. Maar het kan allemaal nog veranderen hahaha. En hoe voel jij je? Is dit je eerste kindje of heb je al kindjes rond lopen?

4 maanden geleden

Gezellig dames! Mijn uitgerekende datum zal waarschijnlijk 12 mei worden, ik weet nu sinds 2 dagen dat ik zwanger ben. Het is voor mij het 2e kindje na een dochter (april 2024). Tot nu toe nog geen kwaaltjes, maar die begonnen vorige keer ook pas in week 6/7 haha.

4 maanden geleden

Reactie op anoukkie27

Wel prima eigenlijk! Wel sinds vrijdag meer vermoeid ik heb het gevoel dat ...
Fijn dat je je goed voelt, ik kan me goed vinden in je symptomen. Onrustig slapen en krampen馃ぃ Eerste kindje, hebben er even op moeten wachten dus ons geluk kon niet op! Voor jou de eerste of meer kindjes?

4 maanden geleden

Reactie op Elderflower

Gezellig dames! Mijn uitgerekende datum zal waarschijnlijk 12 mei worden, i ...
Wat leuk! Nog even lekker van geniet dat je nog geen kwaaltjes hebt hahaha.

4 maanden geleden

Ahh wat leuk! Dit weekend erachter gekomen dat ik zwanger ben. Ik vind het zooo spannend, vooral omdat ik vorige maand een chemische zwangerschap heb gehad.. echter waren de lijntjes daar wel echt een stuk lichter dan nu. Dus ik heb een goed gevoel!

4 maanden geleden

Reactie op Elderflower

Gezellig dames! Mijn uitgerekende datum zal waarschijnlijk 12 mei worden, i ...
Hahaha, lekker van genieten nog. Gefeliciteerd馃グ

4 maanden geleden

Reactie op Juli毛tteee2

Fijn dat je je goed voelt, ik kan me goed vinden in je symptomen. Onrustig ...
Aaah wat bijzonder nou extra genieten dus van deze zwangerschap!! Ik heb al een zoontje van 2,5 jaar, ik heb eigenlijk de zelfde symptomen als bij mijn zoon ik hoop alleen niet dat de dromen weer zo heftig zijn als in mijn derde trimester toen.

4 maanden geleden

Reactie op Moomoo

Ahh wat leuk! Dit weekend erachter gekomen dat ik zwanger ben. Ik vind het ...
Dat ziet eruit als een goed teken!

4 maanden geleden

Ik ook 8 mei 馃槏 voor de eerste keer in verwachting.

4 maanden geleden

Reactie op AttenteVuurvlieg721574

Ik ook 8 mei 馃槏 voor de eerste keer in verwachting.
Spannend! Geniet ervan

4 maanden geleden

Reactie op anoukkie27

Dat ziet eruit als een goed teken!
Dat zeker! De vorige keer moest ik eigenlijk ook echt zoeken naar de streepjes. En jij? Hoe voel jij je?

4 maanden geleden

Reactie op Moomoo

Dat zeker! De vorige keer moest ik eigenlijk ook echt zoeken naar de streep ...
Wel prima, ik mag niet klagen ik ben sinds vrijdag meer vermoeid, ik heb krampjes in me buik en slaap onrustig maar dat is het wel eigenlijk! En heb jij al kwaaltjes?

4 maanden geleden

Hey meiden! Volgens mijn eigen berekening ben ik 8 mei uitgerekend. 25 september eerste echo gepland, dus even afwachten of die datum nog bijgesteld gaat worden. Dit wordt voor mij, hopelijk, mijn 2e kindje, maar is mijn 6e zwangerschap. De lijntjes zijn deze keer een stuk donkerder, dus heb er wel een beter gevoel bij, met 10dpo gaf de clearblue 2-3weken aan dus dat was al heel fijn. Qua kwaaltjes ben ik vooral erg vermoeid, droge mond en voel mij enorm opgeblazen. En heb het echt ontzettend warm, alsof ik last heb van opvliegers 馃檲馃槄.

4 maanden geleden

Uitgerekende datum 7 mei. Ik weet sinds vorige week zondag dat ik zwanger ben en het is de eerste keer. 29 september eerste echo

4 maanden geleden

Reactie op anoukkie27

Wel prima, ik mag niet klagen ik ben sinds vrijdag meer vermoeid, ik heb kr ...
Ik heb wat krampjes hier en daar maar echt heel licht. Wel erg emotioneel, en lage rugpijn. Daarnaast indd weinig energie. Ben een fanatieke sporter en net wilde het maar niet in de gym 馃槀. Fijn dat je je tot nu toe goed voelt! 鈾ワ笍

4 maanden geleden

Reactie op Moomoo

Ik heb wat krampjes hier en daar maar echt heel licht. Wel erg emotioneel, ...
Hahahahaha馃ぃ馃ぃ volgende keer beter