17 Reacties
17 uur geleden
Babygym? Die staat er bij mij wel op. En als "groot kado" een stokke triptrapp stoel
17 uur geleden
Reactie op Xxendebaby
Babygym? Die staat er bij mij wel op. En als "groot kado" een stokke triptr ...
Ja ga je zo’n babygym echt gebruiken? Ik twijfel of dat niet gewoon beetje hetzelfde is als zo’n ding wat je boven de box kan doen waar kinderen ook mee willen spelen uiteindelijk.
Stokke heb ik zelf gekocht. Heb wel het harnas nog ervoor op mn verlanglijstje!
17 uur geleden
Reactie op DaadkrachtigeMelodie280355
Ja ga je zo’n babygym echt gebruiken? Ik twijfel of dat niet gewoon beetje ...
Ja nu je het zegt inderdaad..
17 uur geleden
Reactie op Xxendebaby
Ja nu je het zegt inderdaad..
Hahah ja geen idee hoor.. maar vind die babygym nog best groot ook qua opbergen. Wij gaan sws een box neerzetten. En kleed kan altijd nog op de grond als de kleine man het vertikt erin te willen. Dan kan ik t altijd nog halen
17 uur geleden
Ja ga je zo’n babygym echt gebruiken? Ik twijfel of dat niet gewoon beetje ...
Ja zeker! Zon mobiel die jij bedoelt is niet bedoeld om mee te spelen maar naar te kijken. Een baby gym is echt om mee te spelen, tegen aan te slaan, te grijpen. Ik hing er ook dingen aan die wat lager hingen waar vollop tegenaan geslagen en geschopt werd 😊. Hier iig onmisbaar speelgoed geweest!
17 uur geleden
Onze grote dingen krijgen we van directe fam: maxi cosi, de box, commode enzo. Verder hebben wij een verschoon kussen gevraagd, speenkoorden, wipstoel, billendoekjes houder, dat soort dingen!
15 uur geleden
Reactie op M00nchild
Ja zeker! Zon mobiel die jij bedoelt is niet bedoeld om mee te spelen maar ...
En gebruik je dan zo’n houten variant of zo een waar t kleed er aan vast zit?
15 uur geleden
Groot: baby spa, fotoshoot, zwangerschapsmassage.
Middel; hoezen voor bijvoorbeeld maxi cosi of triptrap newborn set (ukje heeft leuke dingen). Luier emmer. Voetenzak/regenhoes/parasol voor je kinderwagen.
Klein: boekjes, speenkoord, nachtlampje.
En wat ik heel fijn vond (ook als kraamcadeautje); thuisbezorgd cadeaubonnen!
15 uur geleden
En gebruik je dan zo’n houten variant of zo een waar t kleed er aan vast zi ...
Ik heb beiden! Die met kleed er aan (is vaak wel dun hoor, dus lag bovenop mn boxkleed) met van die bogen kon ze lekker tegenaan trappen toen ze nog echt klein was. En de houten van Ikea toen ze wat ouder was (die is ook hoger, kon ze eerst nog niet liggend bij). Daarna gebruikte ze hem zittend, en daarna staand en als een soort looprek. Nu (18 maand) vind ze m nog leuk en kan ze zelf de hangers los halen. Dolle pret.
15 uur geleden
Reactie op M00nchild
Ja zeker! Zon mobiel die jij bedoelt is niet bedoeld om mee te spelen maar ...
Yep hier ook! Ze vond het fantastisch om tegen dat ding aan te schoppen waardoor alles bewoog. Echt dikke hit, maar ik kocht m voor een tientje op vinted omdat ik ook twijfels had en daar had ik zeeeeker geen spijt van ;)
15 uur geleden
StaafMixer
Baby speelgoed
Baby Einstein Sea Dreams Soother
boekjes voor de baby
Verzorging setje (borsteltje,kammetje, nagel schaartje ect)
Luiers 3/4
Baby Tandenborstel en tandpasta
Beddengoed voor Wiegje/ ledikant
XL hydrofiel doeken
Speentjes (voor borstvoeding babys)
Boxkleed (dik)
Winter setjes (mutsje, sjaaltje,wandjes) maat 6-7 maand
Tuttel doekjes
Sok ophouders
Speenkoord met klemmetje
Baby bordje/ bestek setje
Diepvries Fruit-speen
Normale Fruit speen
5 uur geleden
https://www.lijstje.nl/babyhuene
Dit is het lijstje wat ik voor de baby heb gemaakt. Deze verder nog niet gedeeld met mensen, maar er staan wat praktische dingen op en ook wat leuke speeldingetjes enzo.
Het is ons 2e kindje dus we hebben veel ook al in huis.