83 Reacties
3 weken geleden
Vergeten toe te voegen:
Een kinderwagen is natuurlijk erg persoonlijk maar wie weet hebben we er wat aan. 馃
Wij zien door het bomen het bos niet meer. Hebben zowel de Icandy als Bugaboo Donkey 5 op het oog maar horen ook enorm veel cybex, joolz en easywalker voorbij komen dus gaan nu maar voor de zoveelste keer testrijden. 馃槄
3 weken geleden
Reactie op Beebeetje
Wij hebben de Nuna Demi Next besteld. Stevige wagen, kan ook goed in het bo ...
Deze hebben wij 4 jaar geleden ook gekocht voor onze dochter. Als we ergens gingen wandelen gebruikte altijd de wagen. Kon veel onderin. Zeker tot 3 jaar wel gebruikt daarna ging ze zelf lopen. De buggy gebruikte ik alleen vanaf toen ze net kon zitten voor kleine stukjes zoals op dorp met auto paar boodschapjes haalde of toen ze nog niet liep en niet meer in de maxi cosi zat van auto naar zwembad enzo
3 weken geleden
Ik vind dit zo lastig! Heeft een van jullie ervaring met de kinderwagens van Mamaloes?
3 weken geleden
Ik heb de Joolz Aer of Maxi cosi Leona 2 op het oog. Wij zoeken iets wat klein en makkelijk opvouwt, voor zowel reiswieg als buggy en liefst autostoeltje. We gebruiken hem waarschijnlijk alleen bij bezoekjes buitenshuis ivm slaapjes in de wagen, ook voor naar de kerk, boodschappen doen etc. We hopen het kindje vooral veel te dragen. Iemand nog tips voor zo鈥檔 wagen?
3 weken geleden
Wij twijfelen ook tussen de Joolz Day 5 en de Uppababy Vista V3. We gaan dit weekend weer even testrijden 馃槈
3 weken geleden
Iemand ervaring met de uppa baby vista 3?
Wilde graag voor een joolz gaan maar mee testen gereden en beviel ons allebei niet
3 weken geleden
Reactie op AantrekkelijkeLuipaard095890
Iemand ervaring met de uppa baby vista 3?
Wilde graag voor een joolz gaan m ...
Ja! Super fijne wagen. Loopt fijn zowel op de normale weg als in het bos. Wel wat lomp voor in de kofferbak, maar verder nog steeds blij met de wagen. Wij gaan nu voor de uitbreiding vanwege 2e kindje. Ook dat kan bij deze.
3 weken geleden
Wij hebben gister bij babypark de dubatti two e2 gekocht :) heel blij mee!
3 weken geleden
Reactie op PositieveKoraalrif626403
Wij zijn voor de Qute Q-Journey gegaan 馃槉
Gisteren binnen gekomen 馃槏 zo blij mee!

3 weken geleden
Reactie op Lissss!
Ik ga voor je joolz geo 3 ook vanwege de grotere mand in die er onder kan, ...
Ja lastig h猫, ik heb de hazel Brown gekozen maar vond de taupe ook heel mooi met het bruin leren handvat
3 weken geleden
Wij willen voor de bugaboo fox 5 renew gaan. Makkelijk en licht in te klappen voor de kleinere auto en brede banden voor wandelingen in de bossen 馃尦
3 weken geleden
Joolz aer gekocht, buggy en reiswieg. Hier bij gekomen omdat een vriendin deze ook heeft, dus even bij haar geprobeerd en ook gezien hoe dit werkt met haar kindje, ik vond het een fijne wagen. En omdat we heel klein wonen in Amsterdam. Dus gebruik vooral in de stad, kleine stukjes, op te bergen in een trappengat in appartement, en mini auto. En makkelijk in vliegtuig bijv. Maar er zijn vast veel meer geschikte opties haha, maar ging me er niet blind op staren en 100 proberen, dat zorgt bij mij alleen maar voor twijfel.