Los van Vinted vraag ik me af waar jullie shoppen?
Ik ga wel naar de Hema, Wibra, C&A en Zeeman sinds kort want daar kwam ik hiervoor nooit haha! Los van de rompertjes vind ik het allemaal behoorlijk saai en kleurloos. Merk dat ik zelf vaak eindig op Vinted of Zalando maar er is vast meer. Tips voor Vinted zijn ook welkom! 馃
Wat zijn nou leuke merkjes/winkeltjes waar jullie slagen?
Ik zoek fijne witte rompers voor onder de kleren. Iemand ervaring met een b ...
In het begin wil je graag overslagrompers omdat kleertjes over het hoofd aantrekken niet handig/prettig is voor je baby. Ik vond in het begin de bamboo rompers van HEMA heel fijn. Maar H&M was ook altijd top en die gebruik ik nog steeds
Lindex is mijn favoriet voor babykleding. Leuke kleurtjes en printjed. En heel praktisch. Je hebt 2 rijen drukkertjes op rompertjes. En boxpakjes met een ritsje die naar beneden gaan.
En staat veel op vinted daarvan.
Ik vind de Hema ook geweldig. Hoor daar van vriendinnen ook positieve geluiden over! Ik ben ook even bij de prenetal geweest en die hebben ook best schattige kleertjes, maar ik denk dat ik veel bij de Hema ga shoppen op het begin!
Ik zoek fijne witte rompers voor onder de kleren. Iemand ervaring met een b ...
Rompers van de Hema zijn het fijnste en blijven ook het mooiste. Rompers van de wibra vind ik ook wel fijn en blijven ook wel goed. Onze dochter is nu 2