5 Reacties

7 uur geleden

Voor de eerste dagen/weken is het echt afhankelijk van de start van je babytje. Sommige houding zichzelf prima op temperatuur, anderen hebben daar echt wat hulp bij nodig. Hoelang verwacht je de wieg/ledikant te gebruiken? Ikzelf verwacht deze ook in de herfst/ winter nog te gebruiken dus wil diverse dekentjes in verschillende togs

7 uur geleden

Reactie op HapppyMommm

Voor de eerste dagen/weken is het echt afhankelijk van de start van je baby ...
Mijn dochter was erg beweeglijk dus heb de dekentjes max 2 maanden gebruikt, daarna lag ze in een slaapzak. Vandaag dat ik er ook liever niet direct meerdere koop. Maar denk toch dat ik het wel moet doen, want zoals je zegt het verschilt per kindje

6 uur geleden

Hang er ook vanaf wat je kindje draagt in bed. Is niet echt 1 antwoord op te geven :) Misschien helpt dit: https://www.24baby.nl/baby/verzorging-baby/tog-waarde/

6 uur geleden

Hier vanaf nacht 1 in een slaapzak en een dun dekentje. Hebben verschillende tog aan slaapzakken (nog van nr 1, koop alleen een dunne bij) Dus dan is het oke, maar zonder slaapzak zou ik misschien 2 dekentjes kopen? Of zelf een overdekentjen breien maken?

31 minuten geleden

Reactie op Didu

Mijn dochter was erg beweeglijk dus heb de dekentjes max 2 maanden gebruikt ...
Wat ook nog werkt is een wat groter formaat dekentje, die je in de beginfase ook dubbelgevouwen kan opmaken. Zo heb je dubbele warmte van èèn dekentje