15 Reacties
17 uur geleden
Wij zijn van plan om met onze vouwwagen naar een camping op ongeveer 45min afstand van onze woonplaats te gaan, waar het een heel mooie omgeving is. Onze tweede dochter had destijds heel veel last van krampjes rond die periode, dus mocht het dan toch niet zo best gaan 's avonds/ 's nachts dan kunnen we er in het ergste geval altijd nog voor kiezen om overdag lekker op de camping te zitten waar de oudste twee heerlijk kunnen spelen en zwemmen, en 's avonds weer even naar huis te gaan.
17 uur geleden
Wij willen wel even weg, maar dat zal dichtbij zijn ergens op een vakantiepark. Ik ga met zo’n kleintje het liefst geen ver stuk weg
16 uur geleden
Wij gaan denk ik eind september net voor mijn verlof is afgelopen vliegen, een paar uur max. Griekenland, Spanje zoiets. Dit hebben we nog nooit gedaan en zeker niet met 2 jonge kinderen, maar dochter is dan 4 dus niet meer mega klein.
16 uur geleden
Reactie op MamavanVajèn
Wij gaan denk ik eind september net voor mijn verlof is afgelopen vliegen, ...
Wel all inclusive trouwens
16 uur geleden
Ben uitgerekend voor 3 mei, ons dochtertje word 2 in augustus. Wij gaan begin augustus naar de zee. Ik wil niet met het vliegtuig weg, en de Ardenne is zo beperkt qua mogelijkheden dus hebben we voor de zee gekozen. We zitten vlak bij Plopsaland en het strand, winkelen, wandelen, zwemmen,… Mogelijkheden genoeg denk ik.
16 uur geleden
Ik wil eerst afwachten hoe het leven met de baby erbij gaat en of een vakantie wel echt leuk gaat zijn. We hebben al een zoon van 6 dus zijn wel echt gebonden aan de schoolvakantie. Ik vind het vooral voor hem wel leuk om nog op vakantie te gaan, 6 weken is anders (vooral voor ons haha) erg lang.
15 uur geleden
Geen idee of het een goed idee is, maar wij wilden eind augustus / begin september met airbnb iets boeken dat niet te ver rijden is (ardennen o.i.d.). Dan kunnen we het ook nog cancelen mocht het echt niet lukken. Maar als het gaat leek even ertussen uit mij wel leuk.
6 uur geleden
Wij hebben besloten om toch al eind maart met onze dochter van 2 op vakantie te gaan naar Gran Canaria. Ben dan 32 weken, dus best spannend, maar zou gewoon moeten kunnen. In september willen we dan met de 2 kinderen in NL op vakantie.
Het idee om te gaan vliegen met 2 kids die beide luiers dragen en alles wat je voor een baby mee moet, daar kreeg ik enorme stress van. Dus daarom omgedraaid. 🤭
3 uur geleden
Hier eind april uitgerekend en onze oudste is dan net 2 jaar geworden.
Wij blijven daarom thuis. Bij de oudste had ik een lang herstel en nu willen we ook dat onze dochter went aan het nieuwe gezinsleven.
Wij houden het daarom bij dagjes weg (wonen ook dicht bij zee) en lekker genieten van een wijntje in de achtertuin!🤪
2 minuten geleden
Wij zijn gebonden aan de bouwvak (eind juli). Wij willen graag een midweek weg, maar gaan wel last minute iets boeken. Voor onze zoon van 2 willen we er nog wel eventjes uit in de zomer, maar dit hangt wel af van de gezondheid van de kleine en van mij. Waarschijnlijk zal het dan een vakantiehuisje in de buurt worden met in ieder geval een leuk zwembad en speelgelegenheid