12 Reacties

3 weken geleden

Was bij m'n zus ook zo. M'n ouders waren heel boos. Op een gegeven moment draaien ze wel bij. Kindje heeft nooit wat gemerkt van de situatie

3 weken geleden

Wow, heftig als je familie zo reageert. Als jij en je verloofde er helemaal klaar voor zijn, dan is het toch raar dat mensen zo reageren? Heel veel sterkte gewenst. 🌹

3 weken geleden

Zijn er wel trouwplannen? Ze zullen misschien doordrammen om zsm te trouwen, want dan tast het hun eer minder. Het is dubbbelll ik snap je ouders omdat zij ook niet beter weten en de druk van de omgeving niet kunnen vermijden. Zij willen uiteindelijk ook het beste voor jou, misschien eerst aan je moeder apart vertellen?

3 weken geleden

Is het zo dat je eerst getrouwd moet zijn om zwanger te mogen worden? Dit was namelijk wel bij een vriendin van mij, haar ouders wisten niet dat ze seks had voor het huwelijk/bruiloft. Dus het hun vertellen kon echt niet. Ik weet nog hoe doodsbang zij was. Staat er al een bruiloft gepland ? Me vriendin heeft nameijk toen alles versneld en is een maand later getrouwd.. niet heel groots , zij en haar verloofde hadden iedereen toen wijsgemaakt dat ze geen bruiloft meer wilde maar gewn een intiem etentje en dat hebben ze gedaan en toen ze 4 maanden zwanger was heeft ze verteld dat ze zwanger was en ze is inmiddels alweer zwanger van haar derde ! Dit is puur een ervaring van een ander en ik wil je laten weten dat je niet de enige bent wie dit overkomt. Mijn advies… als je een goeie band hebtmet je moeder , vertel jet aan je moeder misschien kan ze meedenken. Wat vind je verloofde ? Wat zegt hij? En anders kan je het zoasl mijn vriendin doen als je heel erg bang bent , dat was zij toen wel. Maar zij had best strenge ouders en geen goede band met ze

3 weken geleden

Reactie op VreedzamePier148679

Is het zo dat je eerst getrouwd moet zijn om zwanger te mogen worden? Dit ...
Ik merk dat het inmiddels lastig wordt om het nog te verbergen, omdat ik nu 15 weken zwanger ben en het al zichtbaar begint te worden. Mijn ouders zijn al op de hoogte, maar de rest van de familie nog niet. Omdat de bruiloft al gepland staat, heb ik besloten het na het trouwfeest bekend te maken en het daarna in één keer via social media te delen. Er zullen waarschijnlijk verschillende reacties komen, maar ik vertrouw erop dat het uiteindelijk goed zal komen. Daarnaast wil ik iedereen bedanken voor de reacties en het meedenken.

3 weken geleden

Reactie op SereneKoraal272780

Ik merk dat het inmiddels lastig wordt om het nog te verbergen, omdat ik nu ...
Wat ontzettend knap van je ! Waren ze heel boos of bniet?

3 weken geleden

Ik kom zelf ook uit een turkse familie en ik weet hoe moeilijk dit onderwerp kan zijn. Ik vind dit echt heel knap van je ❤️

3 weken geleden

Reactie op VreedzamePier148679

Wat ontzettend knap van je ! Waren ze heel boos of bniet?
Ja, ze waren in het begin wel boos dat ik zwanger ben gebleven vóór het huwelijk. Het was even schrikken voor hen en ze moesten echt wennen aan het idee. Maar inmiddels hebben ze het geaccepteerd en staan ze achter ons, en daar ben ik heel blij om.

VRIEND

2 weken geleden

Ze gaan er niet blij om zijn, maar ze draaien wel bij! Heb het al vaak zien gebeuren, dan gaan jullie wss gewoon iets sneller trouwen. Saglikla gelsin 🤍

2 weken geleden

Hmmmm lastig hoor.. je wil graag dat iedereen blij reageert, maar dat is helaas niet in alle situaties zo. Toen ik zwanger was van mijn zoontje, wist ik dat mijn zussen niet leuk zouden reageren (heb ook met ze gebroken nu, zelfs toen hij er was 0 interesse). Dus ja, ik zag er ook erg tegenop. Ja.. heb helaas geen tips. Je MOET echt even door die zure appel heen bijten. Hoe erg het ook is dat het zuur is. Misschien kun je het i.p.v. zeggen het anders doen, dat scheelt praten dat is toch spannender. Je kan het met chocolade letters doen. B A B Y. 🫶🏼 hopelijk valt het mee! Laat je het even weten? Succes!!!! En er zijn vast mensen die wel altijd achter je staan toch. En zo niet, als jij maar voor je gelukkige leven kiest.🤍🫶🏼🤍🫶🏼

2 weken geleden

Reactie op DeniseV91

Hmmmm lastig hoor.. je wil graag dat iedereen blij reageert, maar dat is he ...
Ahw dankjewel voor je lieve en eerlijke reactie ❤️ Het stelt me echt gerust om te horen dat ik niet de enige ben die dit spannend vindt. Je hebt gelijk… soms moet je gewoon door de zure appel heen bijten. Ik hoop ook dat het uiteindelijk goed valt, maar ik denk dat ik het inderdaad op een wat andere, zachtere manier ga brengen. Bedankt voor je tips en je begrip, dat betekent veel voor me 🫶

2 weken geleden

Reactie op SaEl1989

Ze gaan er niet blij om zijn, maar ze draaien wel bij! Heb het al vaak zien ...
Dankjewel voor je reactie ❤️ Het geeft me hoop om te horen dat mensen uiteindelijk vaak toch bijdraaien. Ik vind het allemaal heel spannend, maar ik probeer positief te blijven. Hopelijk komt alles goed voor ons 🥰