5 Reacties

2 jaar geleden

Hoi, zit dit bericht nu pas want om de 1 of andere reden bedacht m'n telefoon dat ik geen notificaties meer wilde ofzo... Maar ik ben nog actief!!! Hier ook af en toe zoeken naar dingen om te doen. Onze dochter is van 2 november 2017 en wil dingen die ze eigenlijk nog niet kan en de dingen die ze kan is ze snel mee verveeld. Ik betrek haar nu veel bij "grote mensen dingen" zoals vandaag met een kinder karretje mee boodschappen doen. Daardoor voelt ze zich dan heel groot. Gelukkig is al veel weer open nu dus is het makkelijker om even wat te doen. Laatst bijvoorbeeld naar ballorig geweest met haar en d'r zusje van anderhalf

2 jaar geleden

Hey, ik heb hetzelfde ‘probleem’. Ik wil zó veel doen met haar, maar in combinatie met werk en het huishouden niet altijd ideaal. Ze is sinds kort gestart met ballet elke zaterdag. Ik vond het tijd voor een hobby, en dit doet ze heel graag. Maar ik zou graag van onze vrije dag op zondag een familiedag maken. Maar wat te doen.. Schilderen, buitenspelen, .. is heel leuk. Maar had graag de ideeën van andere mama’s gehoord 😍

2 jaar geleden

Reactie op JJsmam

Hey, ik heb hetzelfde ‘probleem’. Ik wil zó veel doen met haar, maar in com ...
Nu er weer meer mogelijk is gaan we af en toe naar de orchideeën hoeve bij Emmeloord, vind ze fantastisch. Ook de binnenspeeltuin ballorig doet het erg goed hier. Verder vooral veel samen doen of dat nou thuis is of een echt dagje uit. Gaat om de tijd samen 😊

2 jaar geleden

Reactie op Mariko Akera

Nu er weer meer mogelijk is gaan we af en toe naar de orchideeën hoeve bij ...
Is inderdaad waar, het gaat om het samen zijn. Wij zijn van België, maar heb al van die binnenspeeltuin gehoord. Hier doen we dit ook wel af en toe 😍 en hopelijk binnenkort een broertje of zusje om mee te spelen ❤️

2 jaar geleden

Reactie op JJsmam

Is inderdaad waar, het gaat om het samen zijn. Wij zijn van België, maar he ...
Spannend! Hier spelen ze soms super lief samen en soms is het oorlog 🤣 gelukkig veel vaker het eerste dan het laatste 🥰