8 Reacties

7 maanden geleden

Ik lees graag mee! 😇

7 maanden geleden

Ik dacht dat vaak de leeftijd + 1 wordt aangehouden qua aantal, maar ik vind persoonlijk de leeftijd - 1 beter 🙈 En dacht inderdaad aan uit school in de middag een paar uurtjes. Gewoon thuis en dan eten/drinken/cadeautjes, spelen, knutselen, filmpje kijken of spelen en dan weer naar huis. 🤷‍♀️

7 maanden geleden

Wij zijn er ook nog niet over uit. We denken max 3 kindjes uitnodigen, dan mag onze dochter kiezen uit een aantal opties die wij geven. Dan kan 1 van ons altijd met 4 kindjes in de auto ergens heen. Dan kan de andere ouder thuis blijven bij de andere kids en heb je niet een andere ouder nodig. Wij gaan waarschijnlijk wel in het weekend een paar uurtjes doen. Is voor ons met broertje en zusje het handigst.

7 maanden geleden

Ik volg even. Hebben jullie kids al feestjes bij anderen gehad?

7 maanden geleden

Reactie op Anke_vv

Ja, 1x een paar uurtjes naar kids zoo en 1x met de hele kleuterklas in een grote speeltuin die ze afgehuurd hadden. Maar dat vond ik minder een echt kinderfeestje. Ze hadden de gehele speeltuin afgehuurd en ouders en broertjes en zusjes waren ook welkom. Dat voelde meer als een verjaardag dan een kinderfeestje. Mijn dochter vond het ook niet echt leuk en we waren na een uurtje weer weg omdat ik het toen sociaal acceptabel vond om te vertrekken.

7 maanden geleden

Reactie op Anke_vv

Wij nog niet, hij is ook de eerste van zijn vriendjes die 5 wordt.. dus nog niet echt af kunnen kijken bij anderen 😅

7 maanden geleden

Reactie op Anke_vv

Onze dochter heeft binnenkort haar 2e kinderfeestje bij een vriendinnetje. De eerste was op woensdagmiddag met nog 4 andere kindjes + de jarige geloof ik. Dat was bij hen thuis, tekenen knutselen, cupcakes versieren enzo. Ze wil zelf heeeeel graag naar ballorig met haar kinderfeestje. Even kijken of we dat logistiek kunnen regelen (zit hier niet in de stad zelf). En dan denk ik met 4 of 5 vriendinnetjes.

7 maanden geleden

Wij doen het zelf op zaterdag, omdat dit ons het beste uit komt. Mijn zoontje is bij 2 andere feestjes geweest. De ene op woensdagmiddag en de andere op vrijdagmiddag. Dit was thuis, een beetje knutselen, cake versieren en wat spelletjes. Met 4 a 5 kindjes geloof. Bij ons zal het ook zoiets zijn.