14 Reacties

5 jaar geleden

Ik lees mee 馃憖

5 jaar geleden

Ik heb bij de Hema vanalles aan knutsel spullen gekocht. Van gekleurd papier tot vingerverf, wasco krijtjes, kleurboek vanaf 2 jaar. Vingerverf moet je wel direct uitwassen. We ravotten elke dag even op de bank: koprollen voor en achterover. (Er moet nog een speelmat voor op de grond komen) Dansen op muziek filmpjes

5 jaar geleden

Ik heb gisteren lekker gespeeld met scheerschuim, heerlijk vond ze het! Daarnaast hebben we ook slijm gemaakt, ook dat vond ze super interessant en leuk!

5 jaar geleden

Bij droog weer wandelen we veel in het bos (hij gaat mee op de rug). Verder ben ik inderdaad ook erg zoekende. Knutselen lukt hem echt nog niet helaas :-)

5 jaar geleden

Ik vrees dat wij ook niet verder geraken dan gaan wandelen. Daar geniet Kobe wel enorm van! En wij ook. Hij speelt veel en ik probeer hem wat te laten kleuren maar dat mag allemaal niet te lang duren. Echt knutselen... daarvoor is hij nog wat klein. Hij steekt nog alles ik zijn mond :-) haha!

5 jaar geleden

Wij zoeken maar wat speeltuintjes op, glijden en schommelen vindt ze prachtig. Maar voor binnen vind ik het ook wel lastig hoor! Nou vind ze samen schoonmaken erg interessant, stapt lekker met de stofzuiger mee, wil een doekje om mee te helpen, etc. Zit dan lekker te kletsen ondertussen. Onlangs heb ik ook zelf zand gemaakt: bloem met olie. Dat gooide ik in haar badje en vloila: een binnen zandbak! Trek haar dan alleen een rompertje aan en zij kan dan lekker kliederen.

5 jaar geleden

馃憖 leest mee

5 jaar geleden

Een voel bord maken. Of bakjes met verschillende dingen erin lekker schudden maar

5 jaar geleden

Een voel bord maken. Of bakjes met verschillende dingen erin lekker schudde ...
Super leuk!! 馃ぉ

5 jaar geleden

Samen dansen op muziek, hoe gekker wij doen hoe beter. Verder proberen elk droog moment naar buiten. We hebben een schommel in de tuin maar die kun je ook krijgen voor in je loopdeur naar buiten. Dan kun je ook met slechter weer even schommelen. Toitoi

5 jaar geleden

Samen spelen, autobanen maken, tent bouwen en daarin spelen, wandelen, speeltuin, fietsen, schommelen in de tuin, verven, tekenen, lezen, torens bouwen, eendjes voeren, in bad. Wij vervelen ons zelden

5 jaar geleden

Ik heb bij de Hema vanalles aan knutsel spullen gekocht. Van gekleurd papie ...
Op wat voor muziekfilmpjes dans je? 馃榾

5 jaar geleden

Op instagram volg ik @gewooneenmama of @shaunirau zij doet veel leuke sensomotorische activiteiten. Evt op pinterest zoeke naar sensomotorische activiteiten baby 1 jaar! Leuke dingen om binnen te doen

5 jaar geleden

Onze dochter vindt houten puzzels sinds kort leuk.