14 Reacties
5 jaar geleden
Ik heb bij de Hema vanalles aan knutsel spullen gekocht. Van gekleurd papier tot vingerverf, wasco krijtjes, kleurboek vanaf 2 jaar. Vingerverf moet je wel direct uitwassen. We ravotten elke dag even op de bank: koprollen voor en achterover. (Er moet nog een speelmat voor op de grond komen) Dansen op muziek filmpjes
5 jaar geleden
Ik heb gisteren lekker gespeeld met scheerschuim, heerlijk vond ze het! Daarnaast hebben we ook slijm gemaakt, ook dat vond ze super interessant en leuk!
5 jaar geleden
Ik vrees dat wij ook niet verder geraken dan gaan wandelen. Daar geniet Kobe wel enorm van! En wij ook. Hij speelt veel en ik probeer hem wat te laten kleuren maar dat mag allemaal niet te lang duren. Echt knutselen... daarvoor is hij nog wat klein. Hij steekt nog alles ik zijn mond :-) haha!
5 jaar geleden
Wij zoeken maar wat speeltuintjes op, glijden en schommelen vindt ze prachtig. Maar voor binnen vind ik het ook wel lastig hoor! Nou vind ze samen schoonmaken erg interessant, stapt lekker met de stofzuiger mee, wil een doekje om mee te helpen, etc. Zit dan lekker te kletsen ondertussen. Onlangs heb ik ook zelf zand gemaakt: bloem met olie. Dat gooide ik in haar badje en vloila: een binnen zandbak! Trek haar dan alleen een rompertje aan en zij kan dan lekker kliederen.
5 jaar geleden
Een voel bord maken. Of bakjes met verschillende dingen erin lekker schudden maar

5 jaar geleden
Een voel bord maken. Of bakjes met verschillende dingen erin lekker schudde ...

Super leuk!! 馃ぉ