10 Reacties

5 jaar geleden

Hebben ze dat in de winkel ook niet verteld dan dat is wel.jeel slecht bij demeeste auto stoelen zit tussen de beentjes een knop en daar kan je hem mee stellen

5 jaar geleden

Geen antwoord op jouw vraag, maar wat een lief schatje!😍

5 jaar geleden

Reactie op Babet

Hebben ze dat in de winkel ook niet verteld dan dat is wel.jeel slecht bij ...
Nee niet verteld helaas, en heb hem gekregen anders had ik er zelf wel naar gevraagd.. Dit zijn losse bandjes (die over de schouders gaan) en die aan de achterkant dan door een gleuf moet. Alleen als de stoel in het onderstel zit kan je niet hij die gleuven..

5 jaar geleden

Reactie op ImaneBzh

Geen antwoord op jouw vraag, maar wat een lief schatje!😍
Dankjewel 🥰

5 jaar geleden

Geen ervaring met deze autostoel. Maar bij die van ons schuiven de bandjes mee, als je het neksteuntje versteld. Misschien is dat bij deze stoel ook zo. En anders even langs de winkel gaan.

5 jaar geleden

Volgens mij is het niet de bedoeling dat je de achterkant open kan maken. Even op google kijken of er een filmpje is van deze specifieke stoel (babypark doet dat bijv) en anders naar prenatal terug

5 jaar geleden

Zijn niet in hoogte verstelbaar zie ik. (Kieskeurig.nl)

5 jaar geleden

Aan de band trekken bij haar linker hand. (Die los ligt) Zoals je de schouderbanden van een rugtas versteld

5 jaar geleden

Aan de band trekken bij haar linker hand. (Die los ligt) Zoals je de schoud ...
En dat moet je dus voor beide schouders appart doen

5 jaar geleden

Je kan gewoon naar Prenatal gaan en vragen hoe het moet. Ik heb een stoel bij mamaloes gekocht en wij snapte niet hoe die vast moest in de auto. Dus heeft die vrouw ons heel goed geholpen. Was gewoon mee naar de auto gelopen