7 Reacties

5 jaar geleden

Wij hebben een zitje op een elektrische fiets, vind een bakfiets nu met 1 kindje nog niet zo nodig. Kan me voorstellen dat het met meerdere 3 of meer wel makkelijk is. Bakfiets is ook moeilijk parkeren bij ons in de buurt.

5 jaar geleden

Wij hebben een voorzitje. Dit gaat al jarenlang goed, dus waarom zou iedereen nu ineens een bakfiets moeten hebben, iets met een hype denk ik dan. Bij mijn fiets hoefden we alleen het stuur iets hoger te zetten en that's it. Niet eens een nieuwe fiets nodig.

5 jaar geleden

Wij hebben een bakfiets maar dit is omdat we dan hond, boodschappen en baby kunnen vervoeren. Daarnaast ook een normale fiets en persoonlijk vind ik dit wel prettiger fietsen wanneer ik alleen met mijn zoontje zou moeten fietsen

5 jaar geleden

Gewoon een stoeltje voorop, bakfiets kunnen we niet kwijt en vind de prijs echt veeeeeeel te hoog.

5 jaar geleden

Wij hebben gewoon een fiets met fietsstoeltje. Pas als we meerdere kinderen hebben zouden we een bakfiets overwegen. Maar voor nu vindt ik het echt niet nodig. Maar als jij het prettiger vindt om met een bakfiets te gaan fietsen, why not. Als je naar een fietswinkel gaat kun je misschien testritten maken, kijken welke het prettigst is.

5 jaar geleden

Gewone fiets met zitje, kvind dat echt veels te leuk. Bakfiets is nix voor mij, maar als jij het leuk vind Of een veiliger gevoel geeft, gewoon doen toch. Whocares